سمنان;

برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر در استان

مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر بهمن‌ماه امسال در استان سمنان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رئیس هیئت بدمینتون استان سمنان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و تفاهم‌های صورت گرفته، استان سمنان میزبان مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر امسال شد.
علی مؤذن افزود: با توجه به بین‌المللی بودن سطح این مسابقات، بدمینتون بازان دیگر کشورها نیز در تورنمنت بین‌المللی بدمینتون جام فجر حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به اینکه سمنان یکی از قطب‌های بدمینتون کشور و حتی منطقه محسوب می‌شود از کسب مقام دوم بدمینتون بازان خردسال دختر این استان در مسابقات بدمینتون دوبل کشور خبر داد.
مؤذن با اشاره به اعزام بدمینتون بازان رده‌های سنی مختلف این استان به مسابقات و اردوهای استعدادیابی کشوری عنوان کرد: بدمینتون بازان استان سمنان در 6 مورد به این مسابقات اعزام شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلف و مناسبی در زمینه استعدادیابی در رشته ورزشی بدمینتون استان سمنان پیش‌بینی کرده‌ایم گفت: همه زیرساخت‌های لازم برای فعالیت بدمینتون بازان حرفه‌ای استان سمنان فراهم است.
رئیس هیئت بدمینتون استان سمنان با اشاره به اینکه سمنان از استان‌های برتر کشور در زمینه فضاهای ورزشی اختصاصی بدمینتون کشور است بیان کرد: از 6 پایگاه استعدادیابی بدمینتون در کشور، 2 پایگاه آن در استان سمنان قرار دارد و به‌طورکلی استان سمنان یکی از سه استان برتر کشور در ورزش بدمینتون محسوب می‌شود.
انتهای پیام / ه





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار