محرومیت سنگین در انتظار ابراهیموویچ و روخو

زلاتان ابراهیموویچ و مارکوس روخو دو بازیکن شیاطین سرخ، در آستانه مواجه شدن با محرومیت سنگین از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از د سان، دو تیم منچستر یونایتد و اورتون دیروز ( یکشنبه) به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. این دیدار نیز همانند بازی های دیگر لیگ برتر انگلیس با درگیری های زیادی همراه بود و چند بازیکن شیاطین سرخ در آستانه محرومیت نیز قرار گرفته اند.

در این مسابقه زلاتان ابراهیموویچ و کولمن بازیکن تیم حریف برای توپ با یکدیگر رقابت می کردند که پای زلاتان به سر وی برخورد کرد. این حرکت مهاجم سوئدی به نظر عمدی می رسید، اما خود وی بیان کرده است: عمدا به بازیکن حریف ضربه نزدم و برای تصاحب توپ می جنگیدم.

در یکی از صحنه های دیگر بازی، مارکوس روخو بازیکن تیم منچستر یونایتد روی پای بازیکن حریف تکلی 2 پا رفت و داور باید به او کارت قرمز می داد، اما این اتفاق نیافتاد.

به این ترتیب احتمال می رود که ابراهیموویچ و روخو از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس از همراهی شیاطین سرخ برای چند بازی آینده منع شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار