سمنان;

مهار آتش سوزی خودرو پژو در سمنان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت : آتش سوزی خودرو پژو در میدان جمهوری سمنان روز گذشته توسط آتش نشانان ایستگاه شماره 1 مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید اسماعیل پوردر تشریح این حادثه افزود : حادثه فوق در ساعت 32 : 11 روز گذشته به سامانه 125 اعلام و گروه در کمترین زمان ممکن حضور در محل و انجام اقدامات اولیه شروع به انجام عملیات نمودند.
وی از اعزام یک دستگاه خودرو به همراه 3 نفر آتش نشان از ایستگاه شماره 1 سازمان آتش نشانی برای انجام این عملیات خبر داد و افزود : پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید که خودروی پژو از ناحیه موتور طعمه حریق شده که حاضرین در محل به جهت شرایط موجود به وسیله خاموش کننده های دستی اقدام به مهار آتش نمودند ولی موفق به مهار کامل آن نشدند.
به گفته وی آتش نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی و بوسیله یک رشته لوله آبرسانی حریق را به طور کامل مهار و از سرایت به دیگر قسمت های خودرو جلوگیری کردند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به همشهریان عزیز توصیه کرد : به همراه داشتن یک خاموش کننده در خودروها ، منازل و یا نصب در پارکینگ ها و یادگیری نحوه درست استفاده کردن از آن می توانند در مواقع این چنینی اقدامات اولیه جهت اطفاء حریق قبل از رسیدن نیروهای امدادی را انجام داده و از خسارت بیشتر جلوگیری کنند.
انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.