روز دانشجو مهمان «صبح تهران» باشید

شبکه رادیویی تهران با برنامه «صبح تهران» به مناسبت روز دانشجو با معاون پژوهشي وزیر علوم گفتگو می‌کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی این شبکه رادیویی؛ برنامه «خانه ما»، هر روز با تمرکز روی موضوعات خانواده، زوایای مختلف موضوعات خانوادگی و سبک‎های زندگی را مورد بررسی قرار می‌دهد.
 
این برنامه هر روز به موضوعات متنوع در حوزۀ خانه و خانواده می پردازد و امروز دوشنبه 15 آذر، با "حجت الاسلام سعیدی" درباره "تاثیر مخرب ماهواره بر رفتار زوجین" گفتگو می کند.
 
گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی خانه ما کاری از «گروه اخلاق و زندگی شهروندی» رادیو تهران است و مخاطبان می‎توانند از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 15:30 شنونده این برنامه به تهیه کنندگی ساناز باقری، گویندگی سعید بارانی گوینده و نویسندگی پاکروان باشند.


******

برنامه صبحگاهی «صبح تهران» روز سه شنبه 16 آذر، به مناسبت روز دانشجو، ضمن گفت‎وگو با "دکتر احمدی" معاون پژوهشی وزیر علوم و "دکتر منصوری" کارشناس سیاسی در ارتباط با این روز، در بخش تعاملی این سوال را از مخاطبان خواهد پرسید که: "آیا واحد درسی را بیشتر دوست دارند یا واحد مسکونی را؟"
 
همچنین تهیه و تولید این برنامه بر عهده "گروه تهران و رویدادها" رادیو تهران است؛ مخاطبان می‎توانند شنبه تا پنجشنبه هر هفته ساعت 06:40 شنونده این برنامه باشند.
 
گفتنی است؛ اسماعیل باستانی تهیه کننده و امین قاضی گوینده، در این برنامه با شنوندگان همراهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار