مشهد؛

نا امیدی جریان های ضد اسلام در هفته وحدت

هفته وحدت باعث نا امیدی جریان های ضد اسلام شده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،امام جمعه تربت جام امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با بیان این مطلب گفت:سنی آمریکایی وشیعه انگلیسی توسط کشورهای غربی حمایت می شوند تا وحدت میان مسلمانان را بر هم بزنند و خوشحالیم که هفته وحدت باعث نا امیدی و غصه جریان های ضد وحدت شده است.
حجت السلام جواد طاهری بیان داشت: باید شکر گذار خداوند برای نعمت وحدت این واجب قرآنی باشیم.
وی افزود: شهرستان تربت جام با سابقه خوبی که درامر وحدت میان شیعه واهل سنت نشانه داده است می تواند الگوی وحدت در استان، کشور و منطقه باشد.
حجت السلام طاهری ادامه داد: امروز رسانه های معاند می خواهند چهره اسلام را با حمایت از افراطیون و تکفیری ها، خشن نشان دهند و بگویند هر جا مسلمان هست خشم وخشونت هست.
امام جمعه تربت جام هزینه های رسانه ای جریان معاند را بسیار خواند و گفت: امروز به وسیله رسانه شایعه می کنند اسلام یعنی ترور و می گویند شخصی که مقابل سینما مردم را کشته است مسلمان شده است تا این باور را القا کنند که اسلام خوشنت محض است.
حجت السلام طاهری با اشاره به دسیسه های دشمن برای برهم زدن وحدت عنوان کرد: وحدت بین شیعه و اهل سنت به این معنا که شیعه، سنی شود یا سنی، شیعه شود نیست و این دروغ بزرگ افراطیون به مردم است و وحدت در میان ما بدان معنا است که شیعه واقعا شیعه و اهل سنت واقعا سنی بماند و راسخ از اسلام دفاع کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی تربت جام تاکید کرد: شیعه و اهل سنت محکم پای اصول بایستند و تقویت وحدت را در جهت تضعیف دشمنان به کار گیرند.
وی اضافه کرد: افراطیون معنای وحدت را نمی دانند و به مسخره می گیرند اما شیعه و اهل سنت می دانند دشمنان و منافع مشترکی دارند و نیازمند به وحدت هستند و ایجاد کننده  وحدت قرآن کریم پیامبر رحمت ، امامان، بزرگان دین و رهبری عاملان اصلی این امر مهم بین شیعه و اهل سنت است.
حجت الاسلام طاهری خاطر نشان کرد: مولوی اهل سنت و روحانی شیعه تقریبی که از وحدت دفاع می کنند باید تقویت شوند و فضای امنی که در آن زندگی می کنیم متاثر از وحدت است.
امام جمعه تربت جام بیان داشت: مجالس و جشن های هفته وحدت باید پررنگ و باشکوه برگزار شود و همه نیز همراهی و تشریک مساعی کنند چون دشمن در آن سو پررنگ در رسانه ها بر علیه اسلام و وحدت تبلیغ می کند.
انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار