کرمانشاه؛

اجرای طرح ارتقا امنيت اجتماعی در روانسر

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از اجرای طرح ارتقا امنيت اجتماعی در اين شهرستان و کشف مقاديری کالای قاچاق و مواد مخدر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عزيز الهياري" گفت: در راستاي کنترل قاچاقچيان کالا، فروشندگان مواد مخدر و مقابله با مصرف کنندگان موادمخدر طرح ارتقاء امنيت اجتماعي  با تلاش همکاران انتظامي به مرحله اجرا گذاشته شد.
وي با بيان اينکه در اجراي اين طرح سه نفر در رابطه با مواد مخدر دستگير شدند، گفت: در نتيجه اين طرح 250 گرم انواع مواد مخدر سنتي کشف و دستگير شدگان به مراجع قضايي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان روانسر در رابطه با کشف کالاي قاچاق در اين شهرستان گفت: 2 هزارو 492 عدد منسوجات، 34 دستگاه تلويزيون، يک هزارو 380 عدد بلوريجات، 210 ثوب  البسه و يک دستگاه موتور سيکلت هزار سي سي کشف و ضبط شد.
سرهنگ الهياري تاکيد کرد: با توجه به حساسيت هاي موجود، طرح مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا به صورت جدي و مستمر با همکاري ساير دستگاه ها ادامه دارد و اين انتظامي با تمام توان در اين راستا اقدام مي کند.
وي در ادامه از اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي خبر داد و افزود: در نتيجه اجراي اين طرح نيز چهار نفر ارازل و اوباش شهرستان شناسايي و دستگير و هفت دستگاه موتور سيکلت و 3 دستگاه خودرو توقيف شدند.
اين مقام انتظامي گفت: به منظور حفظ امنيت و آرامش شهروندان، اجراي اين طرح ها کماکان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، اجرا ، طرح ، ارتقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.