ساری،

سومی کیوکوشین کاران مازندرانی در کرمانشاه

تیم کاراته مازندران در سبک کیوکوشین به مقام سومی کشور رضایت داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک کیوکوشین کاراته با حضور 11 تیم به میزبانی شهرستان صحنه استان کرمانشاه برگزار شد.

 

استانهای کرمانشاه، کردستان، البرز، همدان، تهران، مازندران، بوشهر، قم، آذربایجان غربی، لرستان و مرکزی در این مسابقات با بیش از 350 ورزشکار حاضر شدند که در نهایت تیم کرمانشاه موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

این رقابتها در تمامی رده‌های سنی برگزار شد که در رده سنی خردسالان و نونهالان استان البرز جایگاه نخست را از آن خود کرد، استان بوشهر و آذربایجان غربی به ترتیب دوم و سوم شدند، تیم شهید سیدحمیدحسینی کرمانشاه در رده سنی جوانان و نوجوانان با کسب 15 مدال طلا، 19 مدال نقره و 16 مدال برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد و استان مرکزی و مازندران به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفتند.

سومی کیوکوشین کاران مازندرانی در کرمانشاه

در رده‌های سنی امید، بزرگسالان و پیشکسوتان استان همدان در جایگاه اول قرار گرفت، کردستان و لرستان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند و در کاتا نیز استان استان بوشهر اول، کردستان دوم وکرمانشاه برسکوی سوم این رقابت‌ها ایستادند.

رضانوری طلا وزن ۸۵+،داوود سلطان ملکی طلا وزن ۷۵-پیشکسوتان،جواد الیاسی طلا وزن ۷۰-جوانان،حسین کیایی طلا وزن ۳۵-نوجوانان،مهدی تقوی طلا وزن ۳۸-خردسالان ،جواد نوری نقره وزن ۶۵- جوانان،محمدرضا کاووسی نقره وزن ۵۵-نونهالان وسجاد نوری نقره وزن ۳۰-خردسالان،مدال آوران مازندرانی این رقابت ها بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار