یزد؛

حفظ کشور با سرمایه دانش و استکبار ستیزی دانشجویان

استاندار یزدگفت:دانشجویان با سرمایه دانش و استکبار ستیزی، کشور را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد گفت: دانشجویان با سرمایه دانش و بینش خود می توانند به دور از جنجال های تبلیغاتی، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی کشور را حفظ کنند.

 میرمحمدی در پیامی به مناسبت 16 آذر روز دانشجو آورده است: گرامی باد 16 آذر ماه روز حماسه آفرینی دانشجویان شجاعی که در راه استقلال و آزادی ایران عزیز، جان گرانمایۀ خود را تقدیم نمودند و آرمان گرایی و حق طلبی دانشجویان این مرز و بوم به عنوان یک شاخصه مهم، مایه برکات و ثمرات فراوانی برای کشور و مردم خوب و خردمند ایران زمین بوده است.

استاندار افزوده : 16 آذر که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجویان آزاداندیش و آگاه ما در برابر نظام سلطه دارد، یادآور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان، فریاد ضد استکباری و ضد استبدادی ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.

وی نوشت: دانشجویی که در مکتب آزادگی و حرّیت حضرت حسین بن علی (ع)، بالیده و رشد یافته است به عنوان نیروی کارا و توانمند فکری و اجرایی جامعه باعث بالندگی و رشد روز افزون کشور بوده و با درایت و تدبیر، امید و پیشرفت را به مردمش هدیه کرده و افقی روشن تر و پرفروغ تر را برای سرزمینش رقم خواهد زد.

میرمحمدی اضافه کرده: اینجانب تقارن روز دانشجو با روزهای آغازین ماه ربیع الاول، ماه سرور و شادی اهل بیت اطهار(ع) را به فال نیک گرفته و این روز را به همه دانشجویان و دانشگاهیان کشور بویژه دانشجویان و اساتید وارسته و برجسته دانشگاه های استان دارالعلم و دارالعباده یزد شادباش می گویم.

وی اظهار داشت: با گرامیداشت این روز بزرگ در پرتو هدایت حضرت دوست و در سایه عنایت ائمه اطهار (ع) توفیق همگان را آرزومندم و امیدوارم آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه قشر فرهیخته و ارجمند دانشجو، به سرچشمه صلاح دنیا و فلاح عقبی، راه یابند و رستگار باشند.

بی شک تا زمانیکه قلم علم و دانش را با جوهری از اندیشه و معرفت در دست دارید سربلند و پیروز خواهید بود.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار