مشهد؛

هوای مشهد هچنان روی آژیر قرمز

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: برای چهارمین روز پیاپی کیفیت هوای مشهدبا 114پی.اس.آی در وضعیت هشدار قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید صالحی افزود:درسه روز گذشته نیز شاخص کلی کیفیت هوای مشهد بالاتر از حد مجاز بود و کیفیت آن در وضعیت هشدار قرار داشته است.

وی گفت: هم اکنون 11ایستگاه سنجش در مشهد دارای بار آلودگی بیش از حد مجاز و در این میان ایستگاه امامیه با 156 پی.اس.آی دارای بیشترین بار آلودگی صبح امروز است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: ایستگاههای الهیه با 140 پی.اس.آی، لشگر و خیام جنوبی هر کدام با 138، شهید مفتح با 134، چمن با 125، خیام شمالی با 124، سمزقند با 117، سرافرازان با 114، ماشین ابزار با 108و تقی آباد با 104 پی.اس.آی آلوده ترین ایستگاههای صبح امروز در مشهد هستند.

صالحی گفت: با توجه به این وضعیت بیماران قلبی و تنفسی، کودکان، زنان باردار و سایر گروههای آسیب پذیر تا حد امکان از منزل خارج نشوند یا از حضور در مناطق پر رفت و آمد و هسته مرکزی شهر و مناطق آلوده خودداری کرده و عموم مردم نیز از فعالیتهای ورزشی در فضای باز بپرهیزند.

وی افزود: سایر شهروندان نیز به منظور کنترل و کاهش آلودگی هوا باید از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کرده و رفت و آمدهای غیرضروری با خودرو شخصی و سفرهای درون شهری را کاهش دهند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار