واشینگتن فری‌بیکن: یکی از افراطی‌ترین دولت‌های آمریکا در حال شکل‌گیری است

نشریه آمریكایی واشینگتن فری‌بیکن دولت "دونالد ترامپ" را یکی از افراطی‌ترین دولت‌های تاریخ این کشور دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی نشریه واشینگتن فری‌بیكن در گزارشی به تحلیل کابینه پیشنهادی از سوی "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور منتخب آمریكا، پرداخت و نوشت: ترامپ تیمی را گردهم آورده است كه به شدت مخالف توافق اتمی ایران هستند و این حامل پیامی بر این اساس است كه تغییر بزرگی در مخالفت با تلاش‌های پایانی دولت "باراک اوباما"، رییس جمهور كنونی، در حفظ توافق اتمی در راه است.

ترامپ افرادی را برای سمت‌های مهم امنیت ملی، سیا، وزارت دفاع و شورای امنیت ملی در نظر گرفته است که به مخالفت با توافق هسته‌ای شهرت دارند.

واشینگتن فری‌بیکن از "جیمز متیس"، "مایك پمپئو" و "مایكل فلین" به عنوان چهره‌های سرشناس ضدایرانی نام برد که برای تصدی مناصب كلیدی از سوی ترامپ برگزیده شده‌اند. فری‌بیکن با استناد به منابع مطلع از گفت‌و‌گوهای پشت پرده نوشت: فلین در دوره نبرد عراق در خاورمیانه حاضر بوده و اطلاعات زیادی درباره منطقه و عملکرد نظامی ایران در اختیار دارد.

یك منبع آگاه دیگر در این باره گفت: روشن است ترامپ رویكردهای اساسا متفاوتی را در قبال ایران نسبت به دولت فعلی در حوزه سیاست خارجی و امنیت ملی در پیش می‌گیرد.

فری‌بیکن در پایان پیش‌بینی کرد دولت آینده آمریكا احتمالا اقدامات دولت اوباما در رفع تحریم‌ها و پرداخت‌های نقدی به ایران را قطع می‌کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار