مشهد؛

نجات مادر و دو فرزند وی در آتش‌سوزی ساختمان مسکونی + تصاویر

افسرنگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: آتش نشانان با عکس العمل سریع خود در مهار آتش سوزی یک ساختمان سه طبقه مسکونی، جان سه نفر از اعضای یک خانواده را نجات دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرآتشیار کاظم کاظمی افزود: در پی تماس تعدادی از ساکنان یک ساختمان مسکونی سه طبقه مبنی بر آتش سوزی در طبقه همکف این ساختمان ، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد آتش نشانان ایستگاه های شماره 14،12و همچنین گروه امداد و نجات ایستگاه شماره 38 این سازمان را به شهرک نوید روانه کرد.
وی گفت: انفجار منجر به حریق در طبقه همکف یک ساختمان مسکونی سه طبقه اتفاق افتاد و در پی آن منزل حدوداً هفتاد متری دچار آتش سوزی شد.

نجات مادر و دو فرزند وی در آتش‌سوزی ساختمان مسکونی

افسرنگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد با اشاره به این که دود ناشی از آتش سوزی به کل فضای ساختمان و طبقات فوقانی آن نفوذ کرده بود، افزود: با توجه به محبوس شدن تعدادی از ساکنان در طبقات، آتش نشانان و نجاتگران با تقسیم کار، بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند.
کاظمی افزود: سرانجام سه تن از اعضای یک خانواده شامل مادر و دو فرزند 3 و 10ساله اش را به خارج از ساختمان و فضای باز انتقال دادند.

نجات مادر و دو فرزند وی در آتش‌سوزی ساختمان مسکونی

وی گفت: با توجه به دود سنگینی که تمام فضای ساختمان را احاطه کرده بود، با کمی درنگ در رسیدن اکسیژن به این خانواده، مرگ آنها حتمی بود.
این مسوول ایمنی همچنین گفت: مرد 50 ساله ساکن در طبقه همکف این ساختمان نیز در زمان انفجار و ایجاد آتش سوزی خود را به خیابان رسانیده بود که وی به دلیل سوختگی اعزام بیمارستان شد و سه محبوس این حادثه و آتش نشان نجاتگر که دچار دود گرفتگی شده بودند، توسط تکنسینهای اورژانس در محل مداوا شدند.

نجات مادر و دو فرزند وی در آتش‌سوزی ساختمان مسکونی

گفتنی است علت وقوع این آتش سوزی از طرف کارشناسان آتش نشانی مشهد دردست بررسی است.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار