ساری،

آموزش فنی و حرفه ای در شهرک های صنعتی

چهار كارگاه آموزشی فنی و حرفه‌ای در شهرک‌های صنعتی مازندران راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،كامران علی پور معاون صنايع كوچك شركت شهرک‌های صنعتي مازندران گفت: مهم‌ترین اهداف شركت از راه‌اندازی مراكز آموزشی فنی و حرفه‌ای، آموزش، ارتقاء دانش، تغيير نگرش و بالا بردن مهارت است.

وی گفت: به‌منظور ارائه خدمات آموزشی و مهارتی و در جهت افزايش و ارتقاء سطح مهارت كاركنان واحدهای توليدی و صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، راه‌اندازی اين مجموعه‌ها در دستور كار قرارگرفته است.

معاون صنايع كوچك شركت شهرک‌های صنعتي مازندران اظهار داشت: در حال حاضر 4 مركز آموزشي فنی و حرفه‌ای در شهرک‌های صنعتی سلمان شهر، بندپی بابل، مصطفی خمينی ساري و چمستان نور، با كمك سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان راه‌اندازی شده است.

علی پور افزود: با اشاره به اهداف شركت در برگزاری دوره‌های آموزشی برای بخش توليد استان تصريح كرد: مهم‌ترین هدف از آموزش، ارتقاء دانش، تغيير نگرش و بالا بردن مهارت است.

معاون صنايع كوچك شركت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: این شرکت دوره‌های آموزشی مهارتی، مديريتی و مجازی و موضوع آموزش‌ها را با همكاری و ارائه گواهينامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای استان در دستور كار قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار