بجنورد؛

پیام تبریک استاندار خراسان شمالی به مناسبت روز دانشجو

در پیام تبریک محمد رضا صالحی آمده است: شانزدهم آذر نقطه عطفی در جنبش دانشجویی بود، جنبشی که خود را در درون نظام تعریف می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، در پیام تبریک محمد رضا صالحی با اشاره به حضور فعال دانشجویان در حوادث مهم اثرگذار تاریخ معاصر ایران آمده است: بدون تردید دانشجو مظهر بیداری و دانشگاه نماد آگاهی‌رسانی و مبداء تحولات است و محدود کردن دانشگاه به معنای عدم تحرک و پویایی جوانان انقلابی و مسلمان است.

شانزدهم آذر نقطه عطفی در جنبش دانشجویی بود، جنبشی که خود را در درون نظام تعریف می کند و استقلال‌طلبی و آزادی خواهی، اعتقاد و باور به حق حاکمیت مردم بر سرنوشت خود، آزادی بیان واندیشه و اجتماعات و اهتمام ویژه به نقد حکومت و حاکمیت و تساوی حقوق شهروندی، بخشی از هویت آن است.

بنابراین وظیفه دانشجوی مسلمان، شناخت اسلام ناب محمدی مبتنی بر آرمان های بلند امام راحل و اندیشه های رهبر معظم انقلاب از اسلام ارتجاعی، بدلی وخشنی است که نمی‌تواند به نفع اسلام، ملت و کشور باشد .

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، روز دانشجو را که نماد آزادگی و استکبارستیزی دانشجوی مسلمان است، به دانشجویان و دانشگاهیان عزیز استان تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم دانشجویان فهیم و فرهیخته در تقویت و تحکیم پایه‌های اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشا باشند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.