رئیس هیأت وزنه‌برداری استان زنجان : استعداد های فوق العاده ای داریم

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان زنجان گفت: استان زنجان نیازمند افزایش تعداد مربیان وزنه‌برداری است.

امیدی رئیس هیأت وزنه‌برداری استان زنجان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با تاکید بر اینکه موضوعات فرهنگی چون موضوعات ورزشی برای ورزشکاران و مسؤولان ورزشی استان زنجان اهمیت داشته است، اضافه کرد: در بین ورزشکاران و مسؤولان ورزش استان زنجان احترام به پیشکسوتان نیز همیشه در اولویت بوده است.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان زنجان با اشاره به فعالیت‌های تخصصی هیأت وزنه‌برداری استان زنجان اضافه کرد: استعدادیابی همیشه در رأس کارها بوده و این موضوع به صورت دوره‌ای و مستمر با حضور اعضای هیأت وزنه‌برداری استان در مدارس پیگیری شده است.

وی با تاکید بر اینکه استعدادهای بسیار خوبی در در رشته وزنه برداری استان زنجان وجود دارد، گفت: این استعدادها می‌توانند در آینده مدال‌های خوشرنگی را برای استان زنجان و کشورمان کسب کنند.

رئیس هیأت وزنه‌برداری استان زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به وقفه پیش‌آمده در روند برگزاری و تربیت مربیان و داوران رشته وزنه‌برداری در استان زنجان گفت: وزنه‌برداری استان زنجان نیازمند افزایش تعداد مربیان است.

امیدی با اذعان به ضعف در وزنه برداری شهرستان‌های تابعه استان، گفت: در شهرستان‌ها وقت کمی برای این رشته ورزشی گذاشته شده است، اما امیدواریم که در ادامه راه از ظرفیت و استعدادها در شهرستان ها نیز استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هیأت وزنه‌برداری استان زنجان نیز از محدودیت‌های مالی بسیار زیادی برخوردار بوده است، گفت: با وجود همه این محدودیت‌های مالی، اما با همراهی و همدلی همه اعضای هیأت و همچنین حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان فعالیت های خوبی صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار