شیراز؛

خانواده های زیر حمایت کمیته امداد جهرم تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گیرند

رییس کمیته امداد شهرستان جهرم از ایجاد پوشش بیمه حوادث، جهت تمامی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمد رضا رضوی زادگان رییس کمیته امداد شهرستان جهرم گفت: انعقاد این قرارداد با بیمه دانا، بصورت مترکز توسط کمیته امداد مرکز جهت مددجویان زیر حمایت کشور انجام شده است.
وی بیان کرد: اماکن مسکونی و لوازم منزل، خسارت نقص عضو و فوت بر اثر حادثه از تعهدات این بیمه نامه است.
رضوی زادگان در زمینه سقف تعهدات این بیمه نیز اشاره کرد و ادامه داد: در خصوص مددجویان روستایی سرمایه ساختمان تا 20 و اثاثیه تا 10میلیون تومان و مددجویان شهری سرمایه ساختمان تا 35 و اثاثیه تا 15 میلیون تومان زیر پوشش بیمه گر است.
وی خاطر نشان کرد: همچنین سرمایه فوت، نقص عضو کلی و جزئی در اثر حادثه تا سقف 15 میلیون و اسکان موقت مددجویان تا سقف 5 میلیون تومان از سایر تعهدات شرکت بیمه گر برای مددجویان است.
رضوی زادگان با توجه به بافت منازل در روستا، شهر و استحکام آن در برابر حوادث، ایجاد پوشش بیمه ای جهت مددجویان در برابر بلایای طبیعی را بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: در صورت بروز حادثه خانواده های زیر پوشش با مراجعه به کمیته امداد و یا اطلاع رسانی به مددکار خانواده می توانند از مزایای این بیمه استفاده کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.