گروه A لیگ قهرمانان اروپا

پاریسی ها جنگ صدرنشینی را به آرسنال باختند/صعود بلغار ها به لیگ اروپا و حذف بازل + فیلم

در گروه A لیگ قهرمانان اروپا تیم های آرسنال و بازل مقابل هم و پاری سن ژرمن و لودوگورتس برابر هم قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در گروه A لیگ قهرمانان اروپا تیم های آرسنال و بازل مقابل هم و پاری سن ژرمن و لودوگورتس برابر هم قرار گرفتند.

آرسنال در ورزشگاه یاکوب پارک شهر بازل سوئیس مهمان بازل بود که در نهایت موفق شد با نتیجه چهار بر یک از سد این تیم عبور کند.

دقیقه 8 سانچز به خوبی در فضای خالی سمت چپ، گیبز را دید و این بازیکن هم با فراری عالی در عمق دفاع حریف، توپ را در دهانه دروازه به پرز رساند، او هم با دقت دروازه حریف را با یک ضربه تمام کننده باز کرد.

دقیقه 16  آرسنال در حرکتی مشابه گل اول، به گل بعدی رسید. این بار اوزیل در سمت چپ زمین گیبز را صاحب توپ کرد، ضربه او توسط دروازه بان برگشت داده شد و باز هم پرز در همان موقعیت قبلی حاضر بود تا در دهانه دروازه، کار را تمام کند.

دقیقه 47 لوکاس پرز اسپانیایی درخشش خود را کامل کرد و این بار روی پاس خوب سانچز، با یک ضربه ی پای راست گوشه دروازه حریف را هدف گرفت تا آرسنال در شروع نیمه دوم هم به گل برسد.

دقیقه 54 یوبی بازیکن جوان و نیجریه ای آرسنال، روی پاس دیدنی اوزیل، کار راحتی برای گلزنی داشت و موفق شد دروازه بازل را برای بار چهارم باز کند تا امیدهای بازل برای حضور در لیگ اروپا به کل از بین برود.

دقیقه 78 بازل یکی از گلها را جبران کرد. هولدینگ توپ را به دومبیا لو داد او هم با گذر از کوسیلنی توپ را از فراز دستان اوسپینا وارد دروازه کرد.

در نهایت آرسنال با این پیروزی قاطع در این گروه صدرنشین شد.

پاریسی ها جنگ صدرنشینی را به آرسنال باختند/صعود بلغار ها به لیگ اروپا و حذف بازل

در دیگر مسابقه این گروه ، پاری سن ژرمن در پارک دو پرانس شهر پاریس میزبان لودوگورتس بلغارستان بود که با تساوی دو بر دو متوقف شد.

در دقیقه 15 وینگر لودوگورتس موفق شد تا دروازه تیم میزبان را بازکند و گل نخست بازی را به ثمر برساند.

در دقیقه 61 پاریسی ها به گل رسیدند. ادینسون کاوانی با ضربه قیچی زیبا دروازه بلغار ها را فرو ریخت و کار را به تساوی کشاند.

دقیقه 69 روی اشتباه کشنده مارکینیوش بار دیگر لودوگورتس به گل رسید، کافو از اشتباه مارکینیوش نهایت استفاده را یرد و موفق شد بار دیگر لودوگورتس را پیش اندازد.

دقیقه 92 پاس کورزاوا به آنخل دی ماریا این بازیکن آرژانتینی را در موقعیت مناسبی قرار داد و این بازیکن موفق شد در دقایق پایانی این دیدار گل تساوی را به ثمر برساند.

در نهایت این دیدار به تساوی به پایان رسید تا پاریسی ها جنگ صدرنشینی را به آرسنال ببازند.

پاریسی ها جنگ صدرنشینی را به آرسنال باختند/صعود بلغار ها به لیگ اروپا و حذف بازل

در جدول این گروه ، آرسنال با 14 و پاری سن ژرمن با 12 امتیاز به عنوان تیم های اول د و دوم صعود کردند. لودوگورتس با سه امتیاز به لیگ اروپا راه یافت. بازل نیز با دو امتیاز حذف شد.

خلاصه لیگ قهرمانان: بازل ۱-۴ آرسنال + فیلم


خلاصه لیگ قهرمانان: پاری سن ژرمن ۲-۲ لودوگورتس + فیلم



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار