شهریان:تیراندازی با کمان برای ورزش کشور بسیار ارزشمند است

معاون امور بانوان وزارت ورزش از تمرینات تیم ملی تیراندازی با کمان بازدید کرد.

شهریان:تیراندازی با کمان برای ورزش کشور بسیار ارزشمند استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛در حالی که ملی وشان تیراندازی با کمان کشورمان در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان برای حضور در مسابقات جام جهانی مرحله دوم تایلند بامداد امروز تهران را به مقصد بانکوک ترک کردند.

رباب شهریان معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان و نایب‌رئیس کمیته ملی المپیک عصر دیروز بازدیدی را از تمرینات تیم ملی تیراندازی با کمان داشت.

وی با حضور در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران با مسئولان  فدراسیون تیراندازی کمان و همچنین مربیان و ملی‌پوشان این رشته گفت‌وگو کرد و در جریان نحوه تمرینات و میزان آمادگی این ملی پوشان قرار گرفت.

شهریان طی سخنانی اظهار داشت: فدراسیون تیراندازی با کمان برای مطلوب بودن این رشته برنامه ریزی می کند که فضای مطلوبی برای شما بوجود بیاید.

معاون امور بانوان وزیر ورزش اضافه کرد: تیراندازی با کمان برای ورزش کشور بسیار ارزشمند است و من کسب اولین مدالهای رشته ریکرو را در مسابقات جهانی تبریک می گویم زیرا کار بسیار ارزشمندی بود که نوید بسیارخوبی برای ورزش کشور است. دولت نگاه حمایتی را به ورزش بانوان دارد و در کل نگاهی ویژه ای است برای جوانان با توجه به اینکه حیطه ما ورزش و جوانان است. در رشته شما نسبت به رشته های دیگر تفاوتی مابین آقایان و بانوان نیست. یکی از افتخارات که برای ورزش تیراندازی با کمان بود حضور زهرا نعمتی در المپیک به عنوان پرچمدار بود آن هم به نمایندگی از شما در این مسابقات شرکت کرد. تیراندازی با کمان در المپیک یکی از زیباترین رشته ها بود که با استقبال خوبی هم از این مسابقات انجام شد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار