شهریاری در نطق میان دستور:

آقای رئیس جمهور مشکل بیکاری هنوز حل نشده است

نماینده زاهدان گفت: آقای رئیس جمهور چند ماه بیشتر به انتخابات باقی نمانده و مشکل بیکاری هنوز حل نشده است.

آقای رئیس جمهور مشکل بیکاری هنوز حل نشده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی شهریاری نماینده  زاهدان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور پارلمان با انتقاد شدید از عملکرد دولت در موضوع حادثه راه‌آهن سمنان و بی‌توجهی رئیس جمهور به تذکرات منتقدان برجام درباره برجام عنوان داشت: در اولین روز از اجرای برجام شما گفتید که همه تحریم‌ها برداشته می‌َشود اما این گونه نشد.

وی با اشاره به رای سنا به تمدید تحریم‌ها علیه ایران گفت: تنها راه ایران شکایت به کمیسیون مشترک است که با توجه به ترکیب کمیسیون شکایت ما راه به جایی نخواهد برد.

شهریاری با اشاره به احتمال بازگشت پرونده‌ هسته ای به شورای امنیت و تمدید مجدد تحریم‌ها اظهار داشت: این موارد در حالی اتفاق می‌افتد که ما اورانیوم را از کشور خارج کردیم و در دل رآکتورمان سیمان ریختیم و طرف مقابل پول‌های ما بلوکه کرده و یا آنها را نمی‌دهد.

نماینده زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم پیگیری مشکلات سهامداران شرکت پدیده شاندیز و کنتورسازی گفت: آقای رئیس جمهور شما دیروز به شوخی گفتید که دلواپس نباشید اما چند ماه بیشتر برای انتخابات باقی نمانده که شما هنوز مشکلات اشتغال را حل نکرده و آمارتان با آمار مرکز آمار ایران متفاوت است همچنان در هر خانواده‌ای چندین تحصیل کرده بیکار وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۸ بهمن ۱۳۹۵
بله درست فرمودید آقای نماینده بنده سه نفر فارق التحصیل دررشته های مختلف هم اکنون بیکار درخانه دارم رئیس جمهور وبرخی مسوولان به مردم دروغ گفتند!!!
آخرین اخبار