ایلام؛

آغازطرح زمستانی پلیس راه و راهداری استان ایلام

پلیس راه و راهداری استان ایلام آمادگی خود را برای کنترل هر چه بیشتر نحوه تردد خودروها با آغاز طرح زمستانی ، به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ رئیس پلیس راه انتظامی استان گفت: افزایش چشمگیر برودت هوا، ریزش برف و باران و انسداد معابر یکی از علل مهم اجرای این طرح در راستای بازگشایی معابر و امداد رسانی به رانندگان و مسافران است.

سرهنگ محسن ناصری با بیان اینکه 32 تیم از نیروهای پلیس راه استان در چارچوب این طرح حضور خواهند داشت،خاطرنشان کرد: تلاش نیروهای پلیس اینکه تمامی جاده های ارتباطی در فصل زمستان تحت کنترل قرار گیرند.

وی گفت، تمرکز عوامل پلیس راه بیشتر بر مناطق کوهستانی و گردنه های برفگیر همچون جاده حمیل، قلاجه، کبیرکوه و مسیر شهرستان ملکشاهی خواهد بود.

رئیس پلیس راه ایلام افزود: خط قرمز پلیس در قالب طرح زمستانی جلوگیری از بروز تخلفات حادثه ساز همچون سبقت و سرعت غیر مجاز است و از حرکت خودروهایی که بدون امکانات ایمنی همچون زنجیر چرخ در جاده های کوهستانی و برفگیر تردد کنند، جلوگیری خواهد شد.

سرهنگ ناصری با تاکید بر همراه داشتن پوشاک گرم و تغذیه کافی در ترددهای بین شهری در فصل زمستان گفت: از رانندگان می خواهیم قبل از حرکت خودروی خود را بازدید و از پر بودن باک بنزین اطمینان حاصل کنند .









انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.