دایی: مگر جذامی هستیم که از عکس گرفتن فرار کنیم!/ فوتبال را با دادگستری اشتباه نگیرید

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازیکنان و مربیان وظیفه دارند که با هواداران عکس یادگاری بگیرند و دلیلی ندارد از عکس گرفتن فراری باشیم.

دایی: برای حفظ جایگاه سوم باید پیروز شویمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علی دایی در نشست خبری پیش از بازی مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: به مراحل حساس لیگ برتر نزدیک شدیم و به طور حتم بازیها با حساسیت خاص دنبال می شود. 

وی در ادامه عنوان کرد: بازی سختی مقابل گسترش فولاد داریم . شرایط این تیم نسبت به اوایل فصل بهتر شده است. با توجه به شرایط جدول و شکست هفته قبل باید این بازی را با برد پشت سر بگذاریم. تیم فوتبال گسترش فولاد توانست 10 نفره استقلال را متوقف کند و این تیم توانایی زیادی دارد. همچنین گسترش فولاد از بازیکنان و کادر فنی خوبی برخوردار است. 

دایی تصریح کرد: ما برای اینکه جایگاه سوم خود را از دست ندهیم باید این بازی را ببریم. همچنین چند بازیکن به علت محرومیت و مصدومیت در اختیار نداریم.

دایی افزود: ما برای اینکه جایگاه سوم خود را از دست ندهیم باید این بازی را ببریم و امیدوارم بازیکنان جایگزین بتوانند نمایش خوبی در این بازی داشته باشند. تیم حریف مورد آنالیز دقیق ما قرار گرفته است. در هفته ای که گذشت بیشتر روی ساختار دفاعی تمرکز داشتیم چرا که در چند هفته اخیر روی اشتباهات خط دفاعی گل خوردیم. 
 
سرمربی نفت تهران همچنین درباره مشارکت نکردن غلامپور در خوشحالی بعد از گل در بازی های اخیر بیان کرد: غلامپور در بازی های گذشته روی نیمکت نشسته بود اما دل و دماغ خوشحالی گذشته را دیگر ندارد.
 
دایی درباره روند حل مشکلات مالی تیمش بیان کرد: بخشی از قرارداد بعضی از بازیکنان داده شده است اما همچنان مشکلاتی داریم به دنبال این هستیم تا بهترین کیفیت را داشته باشیم. یک مقدار پول به تیم ما تزریق شد. همانطور که قبلا گلایه کردیم اکنون باید از مسئولین باشگاه تشکر کنیم. با اینکه وضع خیلی خراب است اما دستشان درد نکند و مقداری از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردند. 
 
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اتفاقات رخ داده برای مهدی رحمتی به افرادی که با او عکس می گیرند توجه می کند یا نه گفت: ما نمی توانیم بگوییم نیایید عکس بگیرید، مگر ما جذامی هستیم؟! فرهنگ هر کشور خاص خودش است. اگر در یک محیط بسته یا خانه عکسی گرفته شود حرف آنها درست است اما در محیط باز مثل خیابان و هتل و... چه ایرادی دارد گرفته شود. شاید من حواسم نباشد و کسی خودش را به من بچسباند. چه کار می توانم انجام بدهم. 5 ماه پیش عکس مورد نظر گرفته شده است. این مسائل ربطی به فوتبالیست ندارد. نباید به چنین مسائل پیش پا افتاده ای اینقدر توجه شود. فکر کنید عکسی از مسی با یک خانم محجبه منتشر شود باید کمیته اخلاق آنجا به این مسئله رسیدگی کند؟ بازیکنان و مربیان وظیفه دارند که با بازیکنان عکس یادگاری بگیرند و دلیلی ندارد از عکس گرفتن فراری باشیم. باید به دنبال فسادهایی که در ورزش وجود دارد بروند. 
 
سرمربی نفت تصریح کرد: من خودم به جاهایی می روم که فکر نمی کردم اصلا چنین جاهایی وجود داشته باشد. نباید با زور و فشار با این مسائل برخورد کرد. در کوچه و بازار و خیابان مشکلات را می بینیم. یک عکسی گرفته شده است مگر چه اتفاقی افتاده است. یک برنامه سطح پایین 20 دقیقه از برنامه اش را به این مسئله کوچک بها می دهد. نباید به این گونه مسائل بها داد. مگر دین ما می گوید در زندگی دیگران فضولی کنید؟ من مربی مهدی رحمتی و با او همبازی هم بودم، هیچوقت ندیدم سجاده نماز وی از جلویش جمع شود. ببخشید مگر شما مسئول زندگی خصوصی دیگران هستید؟ مردم به ما لطف دارند و باید خیلی چیزها را در نظر بگیریم. گناه ما چیست که هواداران به ما لطف دارند؟
 
دایی در پایان در مورد اینکه در زمان حضور در بایرن مونیخ حاضر نشد در یکی از تبلیغات این تیم که بر خلاف هنجارهای جامعه ایرانی بود گفت: من به خودم ایمان و اطمینان دارم. تنها بدلیل قوانین کشور نبود که در آن تبلیغ حضور نیافتم بلکه چیزی که مخالف عقاید من باشد آن را انجام نمی دهم. حجاب دین را تکمیل می کند و اینطور نیست که کسی که حجاب داشته باشد گناه نمی کند. باید به مسائل دیگر رسیدگی کرد. اینجا فوتبال است نه دادگستری! هرجایی قواعد خاص خودش را دارد. حریم فوتبال مشخص است و باید حفظ شود و باید از آن حریم دفاع کنیم. فوتبال را به موضوعات دیگر وصل نکنیم. 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار