شهرکرد؛

راهیان نور پیوند دهنده نسل های اول و چهارم انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: راهیان نور پیوند دهنده نسل های اول و چهارم انقلاب است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام کریم سرافراز در جمع دانش آموزان اعزامی از بخش لاران شهرستان شهرکرد در زیارتگاه شهدای عملیات والفجر 8 واقع در اروند کنار، افزود: امروز به برکت خون شهیدان، فرهنگ مقاومت جایگاه خوبی پیدا کرده و تأثیر فراوانی بر نسل جوان گذاشته است که درخواست هزاران جوان برای حضور داوطلبانه در جبهه مقاومت مصداقی برای اثبات این ادعا ست.

وی اضافه کرد: راهیان نور یکی از هدیه های الهی بعد از دفاع مقدس است و نسل جوان با سفر به مناطق عملیاتی، ضمن آشنایی بیشتر با رشادت های رزمندگان، ارتباط معنوی خود را با فرهنگ ایثار و شهادت تقویت می کنند.

سرافراز، معرفی الگوهای ارزشی و آشنایی نسل جوان و نوجوان با فرهنگ دفاع مقدس، تبیین عزت، عظمت و اقتدار ملت ایران در برابر استکبار جهانی و جلوگیری از تحریف تاریخ دفاع مقدس و آرمان های والای شهدا را از اهداف اردوهای راهیان نور برشمرد.

وی در پایان از دانش آموزان و زائران سرزمین نور خواست قدر این فرصت و توفیق حضور در کربلای ایران را بدانند و با تبعیت از ولایت در راه آرمان های شهدای عزیز گام بردارند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.