ایلام؛

نظام اسلامی متکی بر مردم از هیچ قدرتی واهمه ندارد

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) اعلام کرد: نظام جمهوی اسلامی تا وقتی که متکی بر مردم، تحت هدایت های رهبری و توجه به ارزش های والای اسلامی است از هیچ قدرتی واهمه ندارد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار سید صادق حسینی گفت : همانطور که امام راحل فرمودند دانشگاه مبدا همه تحولات است چون ثمره آن خروش و جنبش عدالت خواهی دانشجویان و مردم مظلوم ایران در مقابل استکبار است.

وی با اشاره به حرکت ها و جنبش های دانشجویی بر علیه استبداد و استکبار افزود: مبارزه ما با آمریکایی ها تمامی ندارد چرا که این مبارزه ایی بین حق و باطل است و سرانجام پیروزی از آن ما است.

سردار حسینی با بیان موارد متعدد از بدعهدی آمریکایی ها در موضوع برجام تاکید کرد: بیش از 11 مورد از زمان توافق هسته ای تاکنون آمریکایی ها به بهانه های مختلف و واهی نسبت به این قرارداد بین المللی عهد شکنی کرده و میلیاردها دلار اموال ملت ایران را مصادره کرده اند.

وی یادآور شد: تاریخ ثابت کرده دولت آمریکا هیچ گاه نسبت به قرادادهای نظام بین الملل حتی با دوستان خود همچون ترکیه پایبند نبوده و مشهور به عهد شکنی است.

همچنین با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، فرماندار و امام جمعه ملکشاهی مسجد حضرت آیت الله امام خامنه ای دانشگاه پیام نور این شهرستان افتتاح شد.

برای احداث این مسجد در زمینی به مساحت 180 متر مربع در مجموع 850 میلیون ریال اعتبار با کمک سپاه استان و خیران شهرستان هزینه شده است.
 
 










انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.