مشهد؛

پیش بینی کاهش 28 درصدی تلفات جاده ای در خراسان رضوی

رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: کاهش 28 درصدی شمار جانباختگان تصادفات جاده ای در جاده های این استان در زمستان امسال پیش بینی می شود.

پیش بینی کاهش 28 درصدی تلفات جاده ای در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ هادی امیدوار افزود: زمستان پارسال 130 نفر از هموطنان در جاده های خراسان رضوی بر اثر حوادث جاده ای جان خود را از دست دادند.
وی گفت: از ابتدای امسال شاهد کاهش 28 درصدی تلفات جاده ای در خراسان رضوی بوده ایم که تداوم این وضعیت در طول زمستان امسال نیز به دنبال اجرای طرح امدادرسانی زمستانی دنبال می شود.
رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: در زمستان واژگونی خودروها بر اثر لغزندگی معابر و ضعف کنترل رانندگان بیشتر از سایر فصول رخ می دهد که این وضعیت حادثه های زنجیره ای را موجب می شود.
امیدوار افزود: زمان کنونی رسیدگی به تصادفات در جاده ها بین 20 تا 40 دقیقه است و در زمستان امسال طبق برنامه ریزی کاهش این زمان به حدود 15 دقیقه پیش بینی شده است.
طرح امدادرسانی زمستانی پلیس راه خراسان رضوی با همکاری نهادهای مرتبط هر ساله 15 روز پیش از فصل زمستان آغاز می شود و تا 25 اسفند ادامه دارد.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار