شهرکرد؛

درخشش در جشنواره بین المللی تئاتر معلولین امید آفرین

هنرمندان حوزه نمایش شهرستان فارسان در چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر معلولین امید آفرین خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان گفت: هنرمندان این شهرستان با اجرای نمایش «گل گیس و چوپان» در چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر معلولین امید آفرین، حائز رتبه های برتر شدند.

علی اسلامی افزود: سمیرا سلیمانی رتبه اول نویسندگی، مصطفی محمدی دوست رتبه سوم کارگردانی، محسن ریاحی رتبه سوم بازیگری مرد، حجت الله یدالهی رتبه سوم بازیگری مرد همراه، فهیمه خسروی رتبه دوم بازیگری زن، تهمینه قاسمپور و پری امیری رتبه سوم بازیگری زن مشترک، محمد محمدی دوست رتبه دوم طراحی صحنه، یاسر الله بخشی رتبه دوم موسیقی و علی محمدی رتبه سوم نور را در این جشنواره به دست آوردند.

اسلامی ادامه داد: چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر معلولین امید آفرین با هدف ارتقا و بهره مندی عموم از هنر نمایش، در بخش های خیابانی، کودک و بزرگسال و با شعار «جشن دوستی‌ها با احترام به تفاوت ها» از 12 تا 17 آذرماه جاری در 4 مرکز هنرسرای خورشید، تالار فرشچیان، تالار هنر و دانشگاه اصفهان برگزار شد.

وی اضافه کرد: نمایش های راه یافته به این جشنواره در قالب 35 گروه از 22 استان و کشورهای بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند، ارمنستان، اوگاندا و هند با هم به رقابت پرداختند.

فارسان با 94 هزار نفر جمعیت، از شهرستان های 9 گانه چهارمحال و بختیاری می باشد که مرکز آن (شهر فارسان) در فاصله 35 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار