روز نخست مسابقات رالی قهرمانی کشور؛

نقص فنی دو خودرو را از دور رقابت ها خارج کرد

مرحله چهارم رقابت های رالی قهرمانی کشور پس از خروج دو خودرو به دلیل نقص فنی از دور مسابقات در حال پیگیری است.

نقص فنی دو خودرو را از  دور رقابت ها خارج کردبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان : مرحله چهارم رقابت های رالی قهرمانی كشور به میزبانی استان تهران از امروز با استارت خودروهای شركت كننده در پیست كارتینگ پرند آغاز شد.

در این مرحله از رقابت های رالی قهرمانی كشور ٧ راننده در قالب ٣تیم سایپا ، ستارگان سرعت ، گردش نما حضور دارند و طی روزهای پنجشنبه ١٨ و جمعه ١٩ آذر ماه در مسیر طراحی شده از شهر جدید پرند تا پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی رقابت می كنند.

مسابقات رالی ، رانندگی در شرایط سخت با حداكثر سرعت در بیابان، كوه، رودخانه، جنگل و سخت ترین شرایط در مسیر های تعیین شده است كه طی دو روز و در مسیری به طول 500 تا 600 كیلومتر با سیزده تست خاكی برگزار می شود.این تست ها در فاصله 15 تا 26 كیلومتر قرار دارند و ادامه مسابقه در جاده آسفالت مطابق با قوانین راهنمایی و رانندگی است.

در حقیقت در این نوع از مسابقات استقامت نقشه خوان، راننده خودرو و تیم امداد بسیار تأثیر گذار است.

در مرحله چهارم رالی قهرمانی کشوری که طبق قوانین جهانی برگزار می شود. درکلاس اورال (آزاد) رانندگان با خودرو های 206 تیپ 5 ، پژو ELX ،ریو و پراید هاچ بك 111 به رقابت می پردازند.

از نكات جالب توجه در این رقابت ها حضور اردلان غزنوی قهرمان چند دوره مسابقات سرعت در كلاس ٢٠٦ و شهاب پیشانی دار قهرمان دریفت كشور در قالب تیم سایپا در این مسابقات حضور دارند..

همچنین در روز نخست این مسابقات دو خودرو به دلیل نقص فنی از دور رقابت ها کنار رفتند که برای ادامه کار آنها کمیته فنی باید تصمیم بگیرد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.