شهرکرد؛

پیش بینی لازم برای اقدام مناسب و متقابل با بدعهدی آمریکا

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، از پیش بینی های صورت گرفته برای انجام اقدام مناسب و متقابل با بدعهدی های آمریکا در قبال برجام خبر داد.

پیش بینی لازم برای اقدام مناسب و متقابل با بدعهدی آمریکا
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اردشیر نوریان در نشست با خبرنگاران به جدیدترین رویکرد مجلس در قبال برجام و بدعهدی های آمریکا اشاره کرد و گفت: به دنبال تمدید تحریم های 10 ساله ایران از سوی آمریکا، اجماع کلی بین مقامات دولتی و نمایندگان مجلس مبنی بر وقوع نقض برجام شکل گرفته و اقدامات لازم پیش بینی شده است.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن ضرورت پیش بینی برای اقدام مناسب و متقابل با بدعهدی آمریکا، این ملاحظه را باید قبول کرد که به گونه ای عمل نشود تا امپراطوری رسانه ای رقیب، ایران را آغاز کننده نقض برجام معرفی کند.

وی با بیان اینکه نشست اخیر اوپک و دیپلماسی موفق، دستاورد بزرگی برای کشور به ارمغان آورد، افزود: این دستاورد اثرات بسیار مهمی بر اقتصاد داخلی کشور و تقویت مناسبات سیاسی و اقتصادی کشور در عرصه بین الملل دارد.

نوریان، تقویت وحدت داخلی و امیدافزایی را عامل مهمی در پیشبرد برنامه های کشور دانست و گفت: باید از ایجاد روحیه وحدت شکنانه در جامعه جلوگیری کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان با صداقت، شفافیت و قاطعیت با مردم سخن بگویند، بی اعتمادی و ناامیدی در جامعه شکل نمی گیرد.

وی، مسأله آب و پروژه های انتقال آب، راه آهن و کمک به رفع مشکل بیکاری را از مهمترین دغدغه های خود بیان کرد و افزود: مهمترین مسأله در استان، موضوع آب است که تلاش می کنیم با ایجاد یک صدایی و وحدت رویه بین نمایندگان مجلس و مجریان دولتی از حقوق و منافع مردم استان در این حوزه به خوبی دفاع شود.

نماینده شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوبه اخیر مبنی بر اجرای تونل بهشت آباد غیرقانونی است تأکید کرد: اجرای سد و تونل کوهرنگ 3 و بهشت آباد نیز مغایر موازین زیست محیطی است و تا زمانی که محیط زیست مجوز مربوطه را صادر نکند کسی حق ایجاد کارگاه در محل طرح را ندارد.

نوریان با انتقاد از تعلل در اجرای راه آهن استان و توقف این طرح در مرحله مطالعاتی گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح صفر است.

وی، رفع بیکاری را از مهمترین مطالبات مردم عنوان و اضافه کرد: بیش از 95 درصد مراجعات مردم درخواست شغل می باشد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار