مهاباد؛

قول سیامند رحمان برای ثبت رکورد جدید در بازیهای آسیایی وزنه برداری در جاکارتا

سیامند رحمان گفت : رکورد جدیدم را بار دیگر در بازی های آسیایی 2018 میلادی به ثبت می رسانم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ قهرمان فوق سنگین وزنه برداری معلولان جهان و پارالمپیک که تاکنون 13 بار رکورد دسته ی به اضافه 107 کیلوگرم را جابجا و به نام خود ثبت کرده است ، گفت : رکورد جدیدم را بار دیگر در بازی های آسیایی 2018 میلادی در جاکارتای اندونزی به ثبت می رسانم و امیدوارم تا آن زمان دچار آسیب دیدگی نشوم.

سیامند رحمان افزود : پس از 2 ماه تعطیلی و استراحت به زودی تمرین های منسجمی را در شهر اشنویه آغاز می کنم.

وی اضافه کرد : زمان آغاز اردوهای جدید تیم ملی هنوز اعلام نشده است اما 2 مسابقه مهم بین المللی در دوبی و مکزیک پیش روست و به طور یقین فدراسیون و کادر فنی تمهیدات لازم را برای اعزام تیم انجام خواهند داد.

وی گفت : من در تمام مسابقات برای شاد کردن دل مردم ایران هر آنچه در توان داشته ام به کار بسته ام و امیدوارم همواره بتوانم پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در آورم.

یادآور می شود ؛ سیامند رحمان متولد سال 1367 شمسی در شهرستان اشنویه از توابع استان آذربایجان غربی است و در سال 1387 شمسی برای نخستین بار به اردوی وزنه برداری معلولان ایران دعوت شد.

رحمان وزنه بردار دسته ی به اضافه 107 کیلوگرم ایران ، حدود 170 کیلوگرم وزن دارد و با ثبت رکورد 310 کیلوگرم برای چهارمین بار در یک مسابقه ، رکورد جهان و پارالمپیک را شکست و قاطعانه مدال طلای بازی های پارالمپیک 2016 میلادی در ریودوژانیروی برزیل را بر گردن آویخت.

این قهرمان معلول اشنویه ای در پارالمپیک 2012 لندن نیز با غلبه بر وزنه 280 کیلوگرم توانست رکورد وزنه برداری فوق سنگین پارالمپیک را به نام خود ثبت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.