حاتمی: حضور 6 داور جو گیرم کرد/ خواهرزاده ام پیش بینی کرد 2 گل به استقلال می زنم

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: حضور 6 داور در بازی امروز سبب شد تا جو گیر شوم و خودم را در فضای فوتبال اروپا ببینم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فرزاد حاتمی درباره برتری تراکتورسازی مقابل استقلال گفت: بازی باخته را با برد 2 بر یک تغییر دادیم و سه امتیاز را به دست آوردیم. از محمد ابراهیمی تشکر می‌کنم که از خود گذشتگی کرد و با وجودی که در موقعیت مسلم گلزنی قرار داشت به من پاس داد.

وی درباره شادی عجیب گلش با وجود سابقه بازی برای استقلال، بیان کرد: سمت هواداران تراکتورسازی رفتم. تاکنون به مهدی رحمتی و استقلال گل نزده بودم. به همین دلیل خوشحالی کردم. در هر تیمی بودم و با تمام وجود برای موفقیت آن تیم تلاش کردم. 

حاتمی درباره این که گل دوم تراکتور در موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسید، تصریح کرد: ابراهیمی در آفساید قرار نداشت. داور عملکرد خوبی ارائه کرد هر چند که شاید در چند صحنه به ضرر ما سوت زد.

وی در خصوص حضور شش داور در دیدار امروز اظهار داشت: از این اتفاق جوگیر شدم و فکر کردم در اروپا بازی می کنم. در صحنه‌ای که کاوه رضایی محمد ابراهیمی را زد، داور ششم این مسئله را به داور وسط اطلاع داد. 

حاتمی درخصوص کری خود با کاپیتان استقلال، گفت: 10 - 12 است که با رحمتی کری دارم.  من بچه جوادیه هستم و رحمتی بچه خانی‌آباد. تاکنون وی گل نزده بودم که این اتفاق هم افتاد. 

حاتمی درمورد شانس هت تریک خود، بیان کرد: هت‌تریک کردن بلد نیستم (با خنده). اما خواهر زاده 11 ساله ام قبل از بازی گفت دایی امروز 2 گل می زنی که من هم گفتم دایی خوش اشتهاهستی.

در اواخر مصاحبه حاتمی با خبرنگاران علی رضا منصوریان با این بازیکن روبوسی کرد و به وی تبریک گفت. مهاجم تراکتورسازی در این خصوص گفت: علی آقا افتخار بچه بلورسازی استو من همان گونه که گفتم جوادیه. این 2 محل با هم پنج دقیقه فاصله دارند. وی با معرفت است و بعید می دانم با این 2 گل از من دلخور باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار