اهواز؛

خسارت میلیاردی باران به جاده‌های مسجدسلیمان

مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: بارندگی های اخیر بیش از 8 میلیارد تومان به جاده های این شهرستان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی عیدی‌وندی، مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان با اشاره به خسارات وارد شده به راه‌های اصلی و روستایی در بارندگی اخیر، بیان داشت: در مجموع حدود 4 میلیارد تومان به جاده‌های اصلی و حدود 4 میلیارد و 850 میلیون تومان به راه‌های روستایی مسجدسلیمان خسارت وارد شده است.

وی اظهار کرد: در محور مسجدسلیمان – اندیکا حد فاصل کیلومتر 5 تا 18 بیش از 2.5 میلیارد تومان خسارات به جاده اصلی وارد شده است.

عیدی وندی افزود: 850 میلیون تومان خسارات به جاده اصلی محور مسجدسلیمان - لالی و حدود 650 میلیون تومان خسارات به جاده اصلی مسجدسلیمان - اهواز در اثر بارندگی‌ها وارد شده است.

مدیر اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان با اشاره به خسارات واردشده به راه‌های روستایی شهرستان خاطرنشان کرد: حدود یک میلیارد و 150 میلیون تومان خسارت به راه‌های روستایی بخش مرکزی مسجدسلیمان وارد شده و همچنین خسارات واردشده به راه‌های روستایی بخش عنبر حدود 850 میلیون تومان برآورد شده است.

وی همچنین از خسارت حدود 2 میلیارد و 850 میلیون تومانی به راه‌های روستایی منطقه گلگیر خبر داد و اظهار داشت: تردد در این محورها به صورت موقت برقرار شده است و به کمک دستگاه‌ها و ماشین‌های راهداری در حال بازگشایی، مرمت و برقراری ارتباط به صورت دائمی هستیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.