رییس دانشگاه تهران گفت: شاخص های خدماتی خوابگاهی در حد قبول نیست و برای تحقق این امر باید بودجه های لازم در اختیار دانشگاه ها قرار گیرد.

محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: بحث رفاهی در حوزه دانشگاه ها از چند محور قابل طرح است و بحث خوابگاه های دانشگاهی موضوعی است که همه دانشگاهها با آن درگیر هستند. 

وی با بیان اینکه کمبود فضای خوابگاهی و نرسیدن خوابگاه به بسیاری از دانشجویان موجب شده که بسیاری از خوابگاه های استیجاری و مشارکتی استفاده کنند، افزود: اکنون کیفیت زندگی در خوابگاه های دانشگاه ها مناسب نیست و به طور کلی این کیفیت پایین است.

رییس دانشگاه تهران بیان کرد: به دلیل افزایش یکباره جمعیت دانشجویی باید زیرساخت های لازم صورت بگیرد که امیدواریم در سال‌های آینده کیفیت نیز بهبود پیدا کند. 

نیلی احمدآبادی تصریح کرد: بسیاری از خوابگاه ها را می توان با مبلغ اندکی اعتبار که دانشگاه ها معمولا سالیانه هزینه می کنند ارتقا بخشید و تجهیزات لازم برای کیفیت زندگی بهتر را به آنها اضافه کرد که این امر با کمک این ردیف بودجه امکان پذیر است. 

وی گفت: اکنون کیفیت خوابگاهی ما در حد معقول نیست ولی باید بودجه مورد نظر در اختیار دانشگاه قرار گیرد تا بتوان وضعیت خوابگاهی در شان دانشجویان این دانشگاه باشد.

رییس دانشگاه تهران یادآورشد: تلاش ما براین است که از پتانسیل‌های بالا در راستای کمک به تجهیزات خوابگاهی در این دانشگاه استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار