یزد؛

عذرخواهی مدیرکل بهزیستی استان یزد

مدیرکل بهزیستی استان یزد ازطرف مسئولین بابت بنر نصب شده در شهر یزد عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ مدیرکل بهزیستی استان یزد گفت: امسال شعار روز جهانی معلولین آینده ای که ما می خواهیم جهانی فراگیر و برابر برای همه نامگذاری شده است.

دکتر جلیل عفتی افزود: این شعار بیانگر آن است که معلولین ما خواهان بهره مندی ازحقوق برابر با سایر شهروندان هستند و به دنبال حقی خاص و ویژه نیستند.

وی با اشاره به توانمندیهای معلولان در عرصه ملی و بین المللی گفت: امروز معلولین و جانبازان ما با شرکت در مسابقات پارالمپیک مقام های برتر جهانی کسب می کنند که این نشان دهند قدرت و توانمندی آنهاست.

وی همچنین کسب 16 مقام در جشنواره بین المللی تئاتر معلولین را توسط هنرمندان یزدی یادآور شد و خاطرنشان کرد: این توانمندیها در حالی هست که متاسفانه معلولین ما هنوز باید برای داشتن حقوق برابر داد بزنند.

وی با اشاره به نصب بنر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در هفته گرامیداشت معلولان گفت: در دوره ای که توانمندی معلولین و جانبازان ما در دنیا به رخ کشیده می شود آنوقت ما شاهد نصب بنرهایی با شعارهای خاص در سطح شهر هستیم که معلولین ما را می رنجاند و مسئولین نیز به جای عذرخواهی کار خود را توجیه می کنند.

وی افزود: اگر خدمتی از سوی مسئولین ارایه می شود منتی نیست و من از طرف همه مسئولین بابت نصب این بنرها از همه شما عذرخواهی می کنم و امیدوارم شاهد روزی باشیم که عدالت محقق شود.

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار