ایلام؛

تدوین آیین نامه کشف استعدادهای ورزشی کودکان

مسئول کمیته آموزش و استعدادیابی فدراسیون ژیمناستیک از تدوین آیین نامه کشف استعدادهای ورزشی این رشته از میان کودکان و نونهالان شهرهای مختلف کشور خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛شاهرخ نور گفت : کودکان سنین 10 و 11 سال که بر اساس شاخص های رشته ژیمانستیک دارای توانایی هستند در چارچوب طرح ملی استعدادیابی این رشته شناسایی و زمینه پرورش آنها فراهم خواهد شد.

وی افزود: این برنامه به منظور حفظ و نگهداری کودکان مستعد این رشته اجرا می شود و پس از طرح در هیات رئیسه فدراسیون در صورت تامین بودجه مورد نیاز برگزار می شود.

نور تاکید کرد: محدودیت شرکت کننده در این برنامه استعدادیابی وجود ندارد و پیش بینی می شود بیش از سه هزار نفر در این مسابقه شرکت کنند و امیدواریم با تامین اعتبار این مسابقات هر چه زودتر برگزار شود.

مسئول کمیته آموزش و استعدادیابی فدراسیون ژیمناستیک یادآور شد: با توجه به اینکه فعالیت در این رشته باید از سنین پایین آغاز شود، کودکان مستعد باید بطور ویژه حفظ و نگهداری شوند تا بتوان آنان را برای مسابقات ملی و بین المللی پرورش داد.

به گفته وی، تهیه خوراک آموزشی مناسب این کودکان بیش از تامین وسایل 6 اسباب از اهمیت برخوردار است، البته امکانات شهرستان ها برای ژیمناستیک عمومی مناسب است ولی باید سالن های این رشته از لحاظ تجهیزات کمکی همچون حوض ابر مجهز شوند.










 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، ورزش ، استعداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.