اسدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«پرستاران» قطعا سریالی پر طرفدار خواهد شد

با شناختی که از گروه سازنده «پرستاران» دارم، مطمئنم که جزو سریال‌های پر بیننده خواهد بود.

«پرستاران» قطعا سریالی پر طرفدار خواهد شد
حسن اسدی، بازیگر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت کم کاری خود اظهار داشت: من کم کار نشدم؛ بلکه تولیدات کم شده است.

وی در رابطه با آخرین فعالیت‌های خود اظهار داشت: هم اکنون مشغول کار در دو سریال به نام های عدالت خانم و پرستاران هستم که پرستاران سریالی اپیزودیک و به کارگردانی علیرضا افخمی است.

این بازیگر در خصوص میزان استقبالی که از سریال پرستاران خواهد شد، عنوان کرد: با شناختی که از این گروه دارم، مطمئنم که جزو سریال‌های پر بیننده خواهد بود.

اسدی در خصوص نقش خود در سریال «پرستاران» خاطرنشان کرد: نقش یک پزشک را ایفا می کنم و بازیگری غیر اپیزودیک و ثابت به حساب می آیم، اما در همه اپیزودهای آن حضور ندارم.

وی در خصوص تفاوت بازی در سریال‌های اپیزودیک با سریال‌های عادی اظهار داشت: تفاوت خاصی وجود ندارد، جز این که وقتی سریال اپیزودیک را کار می کنی، تکلیفت مشخص است و چند کار را انجام می دهی و بعد تمام می شود.

اسدی ادامه داد: البته پرستاران هم اپیزودیک است و هم نیست، یعنی یک بخش از بازیگران به صورت اپیزودیک کار می کنند و بقیه هم به صورت غیر اپیزودیک و ثابت حضور دارند.





انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.