قم؛

صبا در سراشیبی سقوط

کم‌توجهی مسوولان استان قم به بزرگترین سرمایه ورزشی این استان یعنی تیم صبای قم موجب تداوم نتایج دور از انتظار این تیم در لیگ برتر و نزدیک شدن صبا به منطقه خطر جدول رده‌ بندی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ بی‌توجهی مسوولان استان قم به سرمایه بزرگ ورزش این استان و نماینده قم در لیگ برتر پرمخاطب‌ترین رشته ورزشی موجب شده تا اوضاع این تیم به سامان نبوده و صبای قم در خط سقوط از مسابقات جام خلیج‌فارس قرار بگیرد.
 
 البته این برای نخستین‌بار نیست که صبای قم در ادوار مختلف حضور خود در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در منطقه خطر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار می‌گیرد، اما گویا امسال شرایط با گذشته فرق می‌کند و در قم چندان برای مسوولان این استان ماندن یا رفتن صبا از لیگ برتر چندان تفاوتی ندارد.
 
صبا تیمی بود که در ابتدای فصل حتی تا آستانه انحلال نیز پیش رفت اما هیچ یک از مسوولان چاره‌ای برای رفع مشکلات این تیم نیندیشیدند، نه تنها فکری برای پشتیبانی از این تیم نکردند بلکه صبا به حال خود رها شد و نتایجی که صبا می‌گیرد ناشی از این مسائل است.
 
نتایج اخیر صبای قم از دو منظر در شرایط کنونی قابل بررسی و تحلیل است، ابتدا از نظر فنی و سپس از نظر ساختار یک باشگاه حرفه‌ای، تیمی که قطعا از نظر فنی نیاز به بازنگری و دگرگونی جدی دارد اما از نظر ساختاری باید پاسخگوی وضعیت فعلی این تیم، مسوولان استان قم باشند.
 
صبا متعلق به استانداری قم است و استاندار قم رئیس مجمع عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و تجاری صبا است و قطعا تصمیم‌گیری در خصوص تغییر این شرایط صبا باید هر چه سریع‌تر صورت بگیرد تا سرمایه بزرگ ورزش قم به این سادگی از بین نرود و نابود نشود.
 
اگر چه استاندار قم حمایت‌های معنوی از صبا دارد و دیگر مسوولان رده بالای این استان قول‌هایی برای حمایت از تیم صبا می‌دهند اما عملی نشدن این وعده‌ها موجب شده تا روزگار نماینده قم در لیگ برتر چندان خوش نباشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قم ، تیم ، صبا ، استانه ، سقوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار