جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تلفنگرام‌های حادثه قطار در سمنان ساختگی است/تمامی اسناد جعلی امشب منتشر می‌شود

نماینده رشت گفت: تمامی اسناد مربوط به جعل مدارک توسط وزارت راه و شهرسازی در حادثه قطار امشب منتشر خواهد شد.

تلفنگرام‌های حادثه قطار در سمنان ساختگی است/تمامی اسناد جعلی امشب منتشر می‌شود
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برخی سندسازی‌ها برای حادثه قطار سمنان توسط وزارت راه گفت: دو تلفنگرامی که اعلام بعد از حادثه آتش سوزی اعلام شده  ساختگی و جعلی بوده است.

وی با اشاره به اینکه چند عامل در بروز عمق فاجعه تاثیرگذار بوده است، افزود: پوتک‌های آهنی که باید در قطار وجود داشته باشد تا در مواقع ضروری بتوان شیشه‌های قطار را در زمان حادثه شکست، وجود نداشته به طوری که مسافران بعد از بروز حادثه، با زدن نردبان اقدام به شکستن شیشه‌ها کردند که نردبان ها خود شکستند و شیشه ها را نشکستند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: دو تلفنگرامی که اعلام شد در پیش از حادثه اطلاع‌رسانی کرده بودند، تماما دروغ بود چرا که هیچ اطلاعی درباره خرابی قطارها داده نشده بود و تلفنگرام‌ها تماما ساختگی بود.

جعفرزاده ایمن‌آبادی خاطرنشان کرد: تمامی این مسائل با مستندات وجود دارد و در مجلس در حال بررسی است.

 وی ادامه داد: اینکه آقای رئیس مجلس اعلام می‌کند استیضاح به صلاح نیست، ما نیز در این شرایط عزل وزیر راه را به صلاح نمی‌دانیم اما بر اساس چه شرایطی؟ آیا ارائه چک سفید به وزرای دولت که شما در پایان کار چهارساله عزل نخواهید شد، وجاهت شرعی و قانونی دارد؟ ما نیز معتقدیم تا جایی می‌توان هر دولتی را کمک و همراهی کرد اما اکنون نباید یک وزیر پاسخگوی جان 50 انسان بی‌گناه باشد؟

نماینده رشت تصریح کرد: بنده معتقدم اکنون در حمایت از دولت افراط می‌شود، 58 درصد قطارها سیستم ATC ندارد و حتی شرکت مهاران مربوط به راه‌آهن باید در این میان پاسخ‌گو باشد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی مدارک مربوط به این موضوع امشب منتشر خواهد شد، حتی یک انیمیشن درباره  حادثه قطار ساخته شده که در صحن علنی به نمایش می آید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۵
بنده کارمند قسمت تعمییرات لوکومتیوهای راه آهن میباشم و از نزدیک شاهد نحوه نصب و تعمییر و نگهداری سیستم ATC بوده ام. این سیستم همانطور که شرکت سازنده اش اعلام میدارد برای مترو بوده و به هیچ عنوان برای سیستم راه آهن طراحی نشده و مناسب نمیباشد بلکه به لوکوموتیوهای راه آهن خورانده شده اند. زیرا در خطوط مترو سنگ و گل و برف و ریزش کوه که باعث صدمه دیدن گیرنده های الترونیکی سیستم -نظیر پیکاپ کویل ها - میشود وجود ندارد. ولی شرکت مهاران با رانت و کمک بعضی مدیران ذینفع راه آهن این سیستم را به لوکوموتیوهای مختلف از قبیل زیمنس ,جی ام, آلستوم خورانده اند. واین باعث حوادثی از این قبیل میشود.ای آقایان وکلا ی مجلس و وزرا و
آقای رییس جمهور شما را به خدا از ادامه نصب این سیستم جلوگیری کنید. و با تحقیق تفحص از راه آهن فساد گسترده در بعضی مدیران راه آهن را آشکار و مفسدین را به دستگاه قضایی معرفی کنید. تا ملت ایران دیگر بیش از این با جان و مالشان تاوان زیاده خواهی و فساد این مدیران را ندهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۲۲ آذر ۱۳۹۵
مدیران چندشغله و پیر و فرسوده شرکت راه آهن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۵
سومدیریت در وزارت راه و شهرسازی
Iran (Islamic Republic of)
روستایی بیسواد بی شناسنامه
۲۰:۰۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۵
وزیر باید استیضاح و در هر صورت عزل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۵
اگر انسانها دروغ فقط دروغ نگویند تمام مشکلات بشریت حل می شود بیایید از دین یک خواسته اش را عملی کنیم فقط دروغ نگوییم حتی اگر جان و مالمان در خطر است یک دروغ چنان تأثیر نا مناسب دارد که نسلهای آدمی را از راه درست منحرف میکند مثالش هم کشتن امیر کبیر بود که مادر زنش به شاه دروغ گفت و سالهای سال ایران عزیز را عقب نگهداشتند
آخرین اخبار