اصفهان؛

جمعیت هلال احمر تنها نهاد داوطلب محوری است

رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان گفت: جمعیت هلال احمر تنها نهاد داوطلب محوری است که تمام ساختارش بر اساس فعالیت های داوطلبانه می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمید رضا کریمیان در همایش نکوداشت خدمات داوطلبانه و تجلیل از داوطلبان برتر شبکه بهداشت و درمان و جمعیت هلال احمر گلپایگان اظهار داشت: جمعیت هلال احمر تنها ارگانی است که داوطلب محور می باشد و داوطلبان بر کلیه فعالیتهایی که در این جمعیت انجام می شود نظارت دارند.

رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان نظارت داوطلبان بر انتخابات شورای اجرایی جمعیت هلال احمر را به عنوان نمونه کوچکی از نظارت داوطلبان بر فعالیتهای هلال احمر برشمرد و افزود: اکثر خدمات ارائه شده در جمعیت هلال احمر طی یک سال گذشته توسط داوطلبان صورت گرفته، که راه اندازی واحد کار درمانی و گفتار درمانی با ارزش ریالی۱۵۰ میلیون ریال را به عنوان نمونه ای از آن می توان عنوان کرد.

کریمیان تصریح کرد: ساخت و تجهیز پایگاه شهید غزنوی در زمینی به مساحت هزار متر مربع صورت گرفت که زمین آن توسط ورثه مرحوم غزنوی اهدا گردید.

وی تهیه بسته های غذایی و پوشاک در ایام ماه مبارک رمضان به ارزش ۵۰۰میلیون ریال ، پرداخت کمک هزینه های درمان به بیماران به ارزش ۲۰۰میلیون ریال،اعزام کاروان های سلامت و نیکوکاری به روستاهای محروم شهرستان به طور پیوسته هر دوماه یکبار و اهدای جهیزیه به ۵ زوج به ارزش ۲۰۰میلیون ریال را از خدمات جمعیت هلال احمر گلپایگان برشمرد.

کریمیان با بیان اینکه یکی از مهمترین خدماتی که داوطلبان هلال احمر ارائه می دهند در پایگاههای امداد و نجات شهری می باشد افزود: از ابتدای سال تا پایان آبان ماه پایگاه شهدای امدادگر گلپایگان در محور موته ۵۶ مصدوم و ۳۰ مورد تصادف را تحت پوشش قرار داده است و در پایگاه شهید غزنوی به ۳۰مورد تصادف و ۱۲۰مورد مراجعه حضوری امداد رسانی گردیده است.

رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان با بیان اینکه همه این فعالیت ها توسط داوطلبان هلال احمر و بدون هیچ چشم داشتی انجام شده است خاطر نشان کرد:جمعیت هلال احمر تنها نهاد داوطلب محوری است که تمام ساختارش بر اساس فعالیت های داوطلبانه می باشد.

وی با عنوان اینکه اکنون وضعیت مالی و اقتصادی کشور به سمتی نیست که توقعی از بودجه ها داشته باشیم گفت:نمی توانیم بگذاریم که بیماران و مددجویان جلو چشممان پرپر شوند و اقدامی نکنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر گلپایگان در پایان افزود : شعار جمعیت هلال احمر تعاونوا علی البر وتقوا بوده و خواهد بود و امیدواریم مردم ما را در نیکوکاری و کمک به همنوعان یاری نمایند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.