نوروزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

انتخاب اعضای کمیسیون قضایی برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه 96

سخنگوی کمیسیون حقوقی گفت: در جلسه امروز، اعضای کمیسیون قضایی برای حضور در کمیسیون تلفیق بودجه 96 انتخاب شدند.

حسن نوروزی سخنگوی  کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  در تشریح جلسه امروز کمیسیون متبوع خود گفت: لایحه استفاده کنندگان غیر مجاز آب ، برق و گاز در جلسه امروز مطرح شد. 
 
وی افزود: این جلسه با حضور نمایندگان سازمان مخابرات، وزارت نیرو و پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مورد بحث قرار گرفت. 
 
نماینده مردم رباط کریم تصریح کرد: این لایحه شامل 5 ماده است که استفاده غیر مجاز از آب،‌برق و گاز را ممنوع اعلام کرده و کسانی که به طور مکرر به این اقدام مبادرت می‌ورزند را به مجازات محکوم می‌کند. 

نوروزی خاطر نشان کرد: همچنین افرادی که از نیروهای دولتی در تغییر کنتور و استفاده غیر مجاز از آن دخالت داشته باشند به اشد مجازات محکوم می‌شوند. 
 
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی اظهار داشت: مقرر شد به ساختمان‌هایی که به طور غیر مجاز ساخته شده‌اند، آب ، برق و گاز آنها داده شود اما شهرداری‌ها موظفند در مدت سه سال این ساختمانها را تعیین و تکلیف کنند بطوری‌ که یا به آنها جواز داده شود و یا قلع و قمع کنند. 
 
وی افزود: این موضوع باید حتما در دادگاه‌ها رسیدگی شود، همچنین در باغات و یا زمین‌هایی که کاربری مسکونی ندارند اگر ساختمان غیر مجاز ساخته شود به آنها آب ، برق و گاز داده نمی‌شود و شهرداریها و جهاد کشاورزی در رابطه با این موضوع مسئول هستند.

نوروزی در پایان از انتخاب محمد کاظمی، یحیی کمالی‌پور و حسین رضازاده  به عنوان نمایندگان کمیسیون قضایی در کمیسیون تلفیق بودجه سال 96 خبر داد.



 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار