پیام سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان منتشر شد.

پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در بخشی از این پیام آمده است : تلاش برای سعادت و نیک بختی کودکان و نوجوانان یکی از مهمترین مسئولیت های ما در قبال فرزندان این مرز و بوم است و زبان هنر از موثرترین و گویا ترین روش ها برای رشد آنان و ساختن آینده کشور عزیزمان محسوب می شود.

در ادامه آمده است : بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار "نمایش مهر بر صحنه کودکی" بر آن است تا در فضایی صمیمی و سرشار از مهر و دوستی ، صحنه هایی تاثیرگذار و شایسته در عرصه هنرهای نمایشی بیافریند؛ رویدادی که انتظار می رود شور و شعفی مثال زدنی در سالن های نمایش برپا کرده و فرزندان این سرزمین را به سوی هویت و اصالت خویش فراخواند.

 در پایان این پیام آمده است : امیدوارم با تلاش هنرمندان تئاتر ، جشن با شکوهی برای کودکان و نوجوانان این سرزمین برپا شود و تالارهای نمایش شاهد گرمایی شورآفرین از رهگذر برگزاری این جشنواره باشند.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان فردا در همدان آغاز می شود و تا 27 آذر ماه ادامه خواهد داشت

انتهای پیام/ ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.