رشت؛

بازرسی از بیش از 4 هزار واحد صنفی

از 4هزارو و 129 واحد صنفی شهرستان رودسر بازرسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت رودسر با اعلام این خبر گفت: با اشاره به بازرسی واحدهای صنفی در این شهرستان گفت : در 3 ماه گذشته از 4 هزار و 129 واحد صنفی رودسر بازرسی و 206 مورد پرونده تخلف به ارزش بیش از 147 میلیون ریال تشکیل شده است.

بهنام صفرپور کم‌فروشی، کالای قاچاق، درج نکردن قیمت، عدم صدور صورتحساب، حراج غیرقانونی، تداخل صنفی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، ارائه ندادن فاکتور خرید، تعطیلی خودسرانه، پروانه کسب نداشتن را از مهم‌ترین موارد تخلف صنفی مذکور اعلام کرد.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت رودسر بازرسی از 274 مورد واحد نانوایی در رودسر را از دیگر فعالیت‌های اداره عنوان کرد و گفت: در این بازرسی‌ها 22 مورد تخلف به ارزش بالغ بر 7 میلیون و 563 هزار ریال تشکیل شده است.

صفرپور کم‌فروشی، گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تعطیلی خودسرانه را از موارد تخلف خواند و با اشاره به 370 مورد بازرسی قاچاق کالا در رودسر تصریح کرد: در این بازرسی‌ها 14 مورد تخلف به ارزش بالغ بر 69 میلیون ریال تشکیل شده است.

وی حمل و نقل، نگهداری و عارضه و فروش کالای قاچاق را از موارد تخلف خواند و گفت: انواع سیگار، گیاهان دارویی، قرص و کپسول و پودر، لوازم آرایشی و بهداشتی جزو کالای کشف شده است.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت رودسر با تصریح بر اینکه در رودسر حدود 5 هزار واحد صنفی پروانه کسب دارند و 17 اتحادیه در شهرستان فعال هستند از شهروندان رودسر خواست که هر نوع تخلف را با شماره سامانه 124 اطلاع دهند تا نسبت به بررسی و برخورد با متخلفان اقدام شود .



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.