استعدادهای جوان سری آ ایتالیا

این گزارش بر آن است که استعدادهای جوان حاضر در سری آ ایتالیا که می توانند به بازیکنان بزرگی تبدیل شوند را معرفی نماید.

ویژه// جوانکده // جعفری//استعدادهای جوان سری آ ایتالیابه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،لیگ ایتالیا معروف به سری آ تیم ها و بازیکنان بسیار خوبی را دارد و یکی از 10 لیگ برتر اروپا به حساب می آید. در این لیگ بازیکنان جوانی نیز فعالیت می کنند که در آینده نزدیک می توانند تبدیل به نسل برتر فوتبال شوند. در این گزارش قصد داریم برخی از بازیکنان جوان حاضر در سری آ ایتالیا را معرفی نماییم.


1 . آندرئا بلوتی: بازیکن 22 ساله تورینو ایتالیا که اصلیتی ایتالیایی دارد.بلوتی یکی از امیدهای آینده تیم ملی ایتالیا و عملکرد بسیار خوبی را از خودش در تیم تورینو به نمایش گذاشته است. وی به عنوان مهاجم بازی می کند و یکی از رقبای اصلی هیگواین و ایکاردی برای آقایی گلی در سری آ ایتالیا به حساب می آید. بلوتی اخیرا قراردادش را با تورینو تمدید کرده و مبلغ رضایت نامه وی صد میلیون یورو است.

2. اسید هیساج: دفاع 22 ساله تیم ناپولی ایتالیا که معمولا در سمت راست دفاع بازی می کند. این مدافع اهل آلبانی آنقدر باتجربه است که به نظر می رسد 29 سالش باشد. وی سومین فصلی است که به عنوان بازیکن اصلی تیمش در سری آ به میدان می رود. این بازیکن در سال 2014 با امپولی فوتبالش را آغاز کرد و در آن فصل به جز 2 بازی در همه دیدارهای تیمش به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت.

3. جیانلوئیجی دوناروما: دروازه بان 17 ساله میلان ایتالیا که به عنوان بوفون آینده فوتبال این کشور به حساب می آید.  وی سال قبل زمانی که 16 سال داشت، نخستین بار برای میلان وارد زمین شد. در سال 1999 به دنیا آمده و یکی از استعدادهای آینده سری آ ایتالیا به حساب می آید.

4. آرکادیوس میلیک: مهاجم 22 ساله ناپولی که اصلیتی لهستانی دارد، وی به علت بازی های خوبش مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ از جمله رم، لاتزیو و منچستر سیتی قرار گرفته است. میلیک پس از اینکه هیگواین به تیم یوونتوس منتقل شد برای بهبود قدرت هجومی تیم ناپولی به این تیم منتقل شد و عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشته است.

5. لیندرو پاردس: هافبک 22 ساله آرژانتینی که در تیم رم ایتالیا بازی می کند تنها 22 سال دارد اما بسیار با تجربه است. این بازیکن با سن کمی که دارد ازدواج کرده و 2 بچه دارد. پاردس یکی از امیدهای آینده رم به حساب می آید.

6. آمادو دیاوارا: بازیکن 19 ساله ناپولی ایتالیا که اهل گینه است، پس از درخشش در تیم بولونیا ایتالیا به ناپولی پیوست و با توجه به سن کمی که دارد یکی از بهترین ها به حساب می آید، هواداران به این بازیکن لقب " سد محکم دفاعی"‌ را اعطا کرده اند. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار