ساری؛

دستگيری سارق ميلياردی

سارق يک ميليارد ريالی اموال دفتر يک روزنامه محلی و واحد صنفی فروش بدليجات در ساری شناسايی و دستگيرشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سردار سيد محمود ميرفيضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی وقوع سرقت از دفتر يک روزنامه محلی و واحد صنفی عرضه محصولات بدليجات در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پليس آگاهی اين فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پليس آگاهی با حضور در صحنه وقوع سرقت دريافتند، سارق يا سارقان با دستبرد به اين واحد تجاری، مقدار تقريبی يک ميليارد ريال اموال اين واحد صنفی و دفتر نشريه را به سرقت بردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت : کارآگاهان پليس آگاهی با بررسی فنی صحنه جرم و انجام تحقيقات پليسی و اطلاعاتی موفق شدند، فردی سابقه دار به نام مهرداد- س را به اتهام سرقت شناسايی کنند.

سردار ميرفيضی افزود: ماموران در ادامه تحقيقات با شناسايی مخفيگاه متهم و هماهنگی قضائی، اين فرد را در عملياتی ضربتی شناسايی و دستگير کردند.

وی گفت : ماموران در بازرسی از مخفيگاه متهم مقادير زيادی بدليجات، ساعت، لب تاپ و سه دستگاه اسپليت مسروقه را کشف کردند و اين فرد را مورد تحقيق و بازجويی قرار دادند.

این مقام مسئول با اشاره به شناسايی يکی از همدستان متهم و مالخر اموال مسروقه به نام ع – س ، گفت: اين فرد نيز دستگير و به همراه سارق با تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران به شهروندان توصيه کرد: برای پيشگيری از سرقت امکان خود را به تجهيزات حفاظتی و دوربين های مداربسته مجهز و يا حدالامکان از نگهبان محله استفاده کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار