به دلیل خدمت سربازی؛

جدایی عالیشاه قوت گرفت / تقویت تیم قلعه نویی در نیم فصل دوم

امید عالیشاه همانند نورالهی برای گذراندن خدمت سربازی باید راهی تیم تراکتورسازی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان پایتخت هنوز از شوک جدایی نورالهی خارج نشدند که به احتمال زیاد هم امید عالیشاه از این تیم جدا می شود. 

عالیشاه برخلاف نورالهی با کسر خدمت مواجه نیست و باید به مدت یک فصل و نیم در تیم تراکتورسازی بازی کند.

پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا باید تقویت شود اما نه تنها این کار صورت نگرفته بلکه دو بازیکن اصلی این تیم در آستانه جدا شدن هستند. 

در آن طرف تیم تراکتورسازی رقیب اصلی پرسپولیس با به خدمت گرفتن عالیشاه و نورالهی خط میانی خود را مستحکم تر از قبل می کند. 

سرخپوشان پایتخت قصد دارند با جذب سروش رفیعی در پایان نیم فصل اول خلا بازیکنان جدا شده را پر کنند اما رفیعی اولویتش حضور در تیم های خارجی است و بعید به نظر می رسد که در فصل نقل و انتقالات به سرخپوشان پایتخت بپیوندد.

داریوش شجاعیان بازیکن گسترش فولاد هم گزینه مدنظر برانکو است اما بعید به نظر می رسد که کمالوند به راحتی با جدایی این بازیکن موافقت کند. 

پرسپولیسی ها به خاطر جذب بازیکنان بی کیفیت اوکراینی هنوز مورد هجمه هواداران این تیم هستند و اگر نتوانند بازیکنان خوبی به جای نورالهی و عالیشاه جذب کنند در آن صورت با واکنش شدید طرفداران خود مواجه می شوند. 

محمد انصاری مدافع پرسپولیس هم از سوی یک باشگاه چینی پیشنهاد نجومی دریافت کرده است اما برانکو مخالف جدایی این بازیکن است. 

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره پرسپولیس درباره این مطلب گفت: جدایی نورالهی از پرسپولیس قطعی شده است اما تکلیف عالیشاه هنوز مشخص نیست. به هر حال ساختار پرسپولیس باید به گونه ای باشد که با جدایی بازیکن تیم دچار مشکل نشود.

وی درباره وضعیت محمد انصاری بیان کرد: با توجه به اینکه برانکو مخالفت خود را با جدایی این بازیکن اعلام کرده است. انتقال این بازیکن به چین منتفی شد و کمیته فنی هم موضوع ترانسفر شدن انصاری را پیگیری نمی کند. 

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم پرسپولیس در سال های آینده تبدیل به باشگاه شود تا نیازی به جذب بازیکن از سایر تیم ها نداشته باشد و در باشگاه پرورش بازیکن صورت بگیرد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار