کرمان؛

سرقت های عادی در جیرفت کاهش یافته است

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت گفت: سرقت های عادی طی شش ماه گذشته در این شهرستان کاهش چشمگیری داشته است و دادستانی با افراد مخل نظم و امنیت به‌شدت برخورد می‌کند.

سرقت های عادی در جیرفت کاهش یافته استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام دادگستری استان ، مجید رستمی همچنین از توقیف محموله 300کیلوگرمی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه همه‌جانبه با سوداگران مرگ به‌دنبال کار اطلاعاتی شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) گزارش شد که یک محموله قاچاق تریاک توسط شخصی تحویل گرفته شده است.

وی بیان داشت: این افراد قصد داشتند محموله را به مرکز کشور منتقل کنند که پس از دستورات لازم توسط این دادسرا، مأموران پس از تعقیب و گریز، خودروی حامل مواد مخدر را در جاده دلفارد متوقف کردند.

دادستان جیرفت اعلام داشت: در این عملیات متهم با توجه به تاریکی شب متواری و مقدار 300 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، یک دستگاه خودروی پژو 405 ضبط و توقیف شده است.

این مقام قضائی با بیان اینکه نبایستی به مجرمین اجازه داد تا در آرامش بسر ببرند تصریح کرد:در راستای اقدامات نیروی انتظامی میزان سرقت‌های عادی طی شش ماه گذشته کاهش یافته است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: سرقت ، جیرفت ، کاهش ، تعقیب ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.