کرمان؛

هفته آخرلیگ دسته اول والیبال تعیین کننده

با درخشش لاستیک بارز ، تکلیف قهرمان نیم فصل به هفته آخر کشیده شد

هفته آخرلیگ والیبال تعیین کنندهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دو تيم واليبال فرش محتشم كاشان و لاستيک بارز کرمان تيم هاي اول و دوم جدول در حالي در هفته ششم رقابتهاي ليگ دسته يك واليبال باشگاههاي كشور جام ‹‹ شهداي منا›› رو در روي يكديگر قرار گرفتند که تیم فرش محتشم کاشان می توانست با پیروزی برابر بارز کرمان در یک هفته به پایان نیم فصل جشن قهرمانی نیم فصل را برگزار کند.

اما در نهایت این تیم با نتیجه 3 بر شکست خورد تا تکلیف قهرمانی نیم فصل به هفته آخر مقابل نماینده دامغان کشیده شود.

بازي دو تيم اول و دوم جدول گروه دوم به قضاوت محمد ابراهيم زاده داور اول و سعيد اسماعيلي داور دوم و زير نظر ناظر فدراسيون محمود حداد از اصفهان آغاز شد و بازیکنان لاستیک بارز بایک بازی منطقی موفق شدند این گیم را با نتیجه 25 بر 23 به سود خود به پایان ببرد.

لاستیک بارز با درخشش بازیکنان خودش موفق شد ست دوم را نیز به سود خود به پایان برساند.

تیم فرش محتشم کاشان بعد از باخت گیم های اول و دوم در گیم سوم به یکباره متحول شد و گیم سوم را با 10 اختلاف امتیاز و با نتیجه 25 بر 10 به پیروزی برسد و بازی را به گیم چهارم ببرد.

کاشانی ها در گیم چهارم با یک بازی روان موفق شدند این گیم را هم با 10 اختلاف امتیاز و با نتیجه 25 بر 15 به سود خود به پایان ببرند تا سرنوشت ماراتن بازی دو تیم به گیم پنجم کشیده شود.

تیم فرش محتشم کاشان در گیم پنجم نیز طوفانی آغاز کرد و در حالیکه با اختلاف 5 امتیاز از حریف خود جلو بود اما به یکباره بازیکنان لاستیک بارز به خود آمدند و توانستند علاوه بر جبران امتیازات در نهایت این گیم را هم با نتیجه 15 بر 13 به پیروزی رسید تا دست به خلق یک شگفتی بزنند.

كاشاني ها با وجود اين شكست با 2 امتياز اختلاف نسبت به بارز كرمان همچنان در صدر جدول باقي ماندند تا تكليف قهرماني نيم فصل در هفته آخر مشخص شود.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار