سردار آزمون بهترین بازیکن جوان فوتبال آسیا شد

سردار آزمون مهاجم جوان تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان بهترین بازیکن جوان آسیا را از آن خود کرد.

سردار آزمون بهترین بازیکن جوان آسیا شدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون مهاجم خوش آتیه تیم ملی فوتبال کشورمان و تیم روستوف روسیه به عنوان برترین بازیکن جوان قاره آسیا در سال 2016 برگزیده شد و در ردیف دوم 7 ستاره برتر جهان در سال جاری قرار گرفت.

پایگاه اینترنتی اوت ساید آو دبوت که سردار فوتبال ایران را به عنوان برترین بازیکن جوان قاره کهن برگزید، درباره ستاره تیم روسی چنین نوشت:

برای پسر طلایی فوتبال ایران، سال 2016 یک سال هیجان انگیز بود، چرا که بهترین عملکرد وی در دیدارهای پایانی فصل 2015 _ 2016 لیگ فوتبال روسیه بود.

مهاجم 21 ساله ایران در 6 بازی پایانی موفق به زدن 6 گل شد که همین موضوع راهیابی تیم روستوف به لیگ قهرمانان اروپا را آسان تر کرد.

تیم روستوف روسیه با 2 گل سردار آزمون در بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد به لیگ اروپا راه پیدا کند.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برای آزمون و باشگاه روستوف روسیه دورانی به یاد ماندنی بود.

همچنین سردار موفق شد در تیم ملی ایران نمایشی عالی داشته باشد و با به ثمر رساندن 4 گل در 7 بازی راه را برای صعود ایران به جام جهانی 2018 روسیه هموار کند.

آزمون به خوبی توانسته است جایگاه خود را در فوتبال اروپا پیدا کند و با تکیه بر اعتماد کادر فنی تیم ها و حضور در بازی های بین المللی به شهرتی همگانی دست یابد و از این نظر وی بسیار خوشحال است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار