اصفهان؛

یکی از رموز پیامبر اسلام در جامعه ایجاد وحدت در جامعه اسلامی بود

امام جمعه گلپایگان گفت: خط دشمن را بشناسیم و به تبعیت از مقام معظم رهبری از آنچه وحدت را به هم می زند دوری کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امام جمعه گلپایگان در نشست خبری با اصحاب رسانه که بمناسبت فرارسیدن هفته وحدت برگزار گردید ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت ختمی مرتبت پیامبر وحدت و میلاد امام صادق اظهار داشت:یکی از رموز پیامبر اسلام در جامعه ایجاد وحدت در جامعه اسلامی بود.

حجت‌الاسلام محمد رضا اسماعیلی با بیان اینکه امروز مهمترین و کلیدی ترین چیزی که جامعه اسلامی بدان نیاز دارد توجه به مسئله وحدت می باشد بیان داشت:تمام دشمنان اسلام به دنبال ایجاد تفرقه و تشدد بین مسلمانان هستند و این ما هستیم که باید نقشه دشمن را رصد کنیم و بشناسیم و مراقب باشیم و نگذاریم به جامعه اسلامی لطمه بخورد.


امام جمعه گلپایگان با عنوان اینکه باید خط دشمن را بشناسیم و به تبعیت از مقام معظم رهبری از آنچه وحدت را به هم می زند دوری کنیم تصریح کرد: برای اینکه زندگی مسالمت آمیزی داشته باشیم باید نقشه های شوم دشمنان را شناسایی کرده و از مسائلی که باعث تفرقه می شود پرهیز نماییم تا به خواسته هایی که مقام معظم رهبری داشتند برسیم.

حجت‌الاسلام محمد رضا اسماعیلی ادامه داد: برنامه های هفته وحدت در مجامع و مساجد مختلف بر گزار می شود و تاکید این بوده که اینگونه مجالس به صورت مردمی برگزار شود.

وی ابراز کرد: امیدواریم مردم با آذین بندی و برگزاری مراسمات و توزیع شیرینی، فضای شهر را براساس شئونات اسلامی آماده کرده و در این امر مهم سهیم باشند.

اسماعیلی با اشاره به فلسفه نه دی گفت: حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی نه دی که پس از فتنه ۸۸ اتفاق افتاد ، دشمنان اسلام را که همواره به دنبال فرصتی برای ضربه زدن به اسلام بودند زمین گیر و نفس گیر کرد.

وی با بیان اینکه دشمن برای این که به اهدافش برسد و آنچه را از دست داده به دست آورد از هیچ کوششی فروگذار نمی کند گفت: دشمن وقتی از طریق جنگ ۸ساله نتوانست به انقلاب لطمه بزند از طریق جنگ نرم وارد شد.

امام جمعه گلپایگان گفت : در یکی از این موارد جنگ نرم، دشمن انتخابات را به نوعی برنامه ریزی کرد و بعضی از نیروهای داخلی با کمال تاسف آن طور که باید سخنان مقام معظم رهبری را جدی نگرفتند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.