دردسرهای عظیم شاگردان مهاجری برای دیدار با استقلال

تیم فوتبال پدیده مشهد در حالی پنج شنبه هفته جاری در چارچوب رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران می رود که برای این بازی با مشکلات متعددی مواجه است.

دردسرهای عظیم شاگردان مهاجری برای دیدار با استقلالبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  تیم فوتبال پدیده مشهد در حالی پنج شنبه هفته جاری در چارچوب رقابتهای هفته چهاردهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تهران می رود که برای این بازی با مشکلات متعددی مواجه است.

تعویق یک روزه دیدار هفته قبل پدیده برابر پرسپولیس به دلیل بارش سنگین برف و شکست شاگردان رضا مهاجری در این بازی سبب شده تا بازیکنان این تیم مشهدی، نسبت به آبی پوشان پایتخت یک روز کمتر استراحت کنند.

از طرفی درخواست مسئولان پدیده برای تعویق دیدار با استقلال و موکول شدن این بازی به جمعه 26 آذر از سوی باشگاه استقلال رد شد.

با این وجود مهم ترین مشکل پدیده به روحیه نامناسب رضا مهاجری سرمربی این تیم باز می گردد. مهاجری بلافاصله پس از دیدار با پرسپولیس در غم از دست دادن پدر خود به سوگ نشست. همین عامل سبب شد تا بیشتر تمرینات تیمش قبل از دیدار با استقلال را از دست بدهد.

تیم پدیده در دیدار با پرسپولیس نیز بازی سختی را پشت سر گذاشت و در نهایت در دقیقه 92 مقاومتشان شکست و بازی را واگذار کردند. شاگردان مهاجری که پس از بازی با تراکتور و پرسپولیس ، سومین بازی پیاپی دشوار خود را پشت سر می گذارند ، با تمام این مشکلات می خواهند مثل دو بازی گذشته بازی خوبی را ارائه دهند تا شکست مقابل پرسپولیس را جبران کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.