به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (س) و هفته وحدت:

اسلام ناب محمدی بزرگترین اعجاز تاریخ / داعش حاصل خواب‌گردی و جهل تکفیری ها

دشمنان اسلام تا بن دندان برای مقابله با اسلام ناب محمدی مسلح هستند برای همین داعش را که حاصل خواب گردی و جهل آنان است را نشان داده‌اند و این مقابله با اسلام نشان دهنده قدرت اسلام و همان اعجاز قرآن است.

اسلام ناب محمدی بزرگترین ایجاد تاریخ / داعش حاصل خواب‌گردی و جهل تکفیری هامحمد احمدی مدرس دانشگاه و کارشناس فلسفه و عرفان در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره اهمیت دین اسلام در دوره معاصر گفت: در دوره کنونی وسایل دریافت و تحقیق درباره حقانیت اسلام ناب محمدی امکان پذیر شده در حقیقت فردی که می ‌خواهد اسلام را بپذیرد به راحتی می‌تواند با امکانات موجود درباره دین اسلام تحقیق کند اما باید بدانیم که دشمنان اسلام هم بیکار ننشسته‌اند و به مقاصد شیطانی خود برای خدشه‌دار کردن اسلام می‌پردازند.
 
وی به فلسفه کاذب دشمنان اسلام اشاره کرد: دشمنان اسلام فلسفه کاذب درباره اسلام را که از نگاه خودشان صحیح است برای گمراه کردن افرادی که با اسلام آشنا نیستند را بکار می‌برند.
 
داعش محصول جهل و خواب‌گردی برخی کشورهای به ظاهر اسلامی
 
وی داعش را بازیچه و ابزار فلسفه مدرن دانست و گفت: گاهی اوقات در برخی محافل داعش را محصول اسلام می‌دانند و با داعش عقل مدرن را تبلیغ می‌کنند اما داعش حاصل جهل و خواب‌گردی برخی کشورهای به ظاهر اسلامی است که آن را در قالب قرائت اسلام معرفی می کنند. در حقیقت دشمنان اسلام برای نابودی اسلام از قاعده مذهب علیه مذهب استفاده می‌کنند.
 
وی تصریح کرد: دشمنان اسلام پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران برای رویارویی با دین ، مذهب و اعتقادات مردم نسبت به اسلام تلاش کردند و با تأکید بر تفکرات ضد اسلامی سعی در وانمود کردن آنکه این تفکرات همسو با اسلام ناب محمدی است را داشته‌اند و اسلام را دینی خشن معرفی کرده‌اند.
 
این مدرس دانشگاه داعش را حاصل تلاش دشمنان اسلام نیز دانست و گفت: دشمنان اسلام با تأسیس و تشکیل فرقه انحرافی داعش که نامش از تفکر وهابیت خوابیده در مرام‌نامه آل سعود است که می‌خواهند با گسترش داعش چهره رحمانی اسلام را عبوس و خون‌ریز نشان دهند.
 
احمدی به نقش علمای دین اسلام در مقابله با این تفکرات اشاره کرد و گفت: علمای دین اسلام به ویژه اندیشمندان در حوزه و دانشگاه‌ها با برگزاری همایش‌های بین‌المللی می‌توانند چهره واقعی اسلام را به جهانیان نشان دهند و از این طریق اسلام واقعی را از اسلامی که انگلیس و ایالات متحده معرفی می‌کنند کاملا قابل تشخیص خواهد بود.
 
این کارشناس به قدرت دین اسلام اشاره کرد و افزود: دشمن در صدد است که با حمله بی مهابا چه از لحاظ نرم افزاری و چه از لحاظ سخت افزاری در مقابله اسلام انجام دهد و تلاش بی وقفه در مقابله با اسلام دارد و این نشان دهنده قدرت دین اسلام ناب محمدی و این بزرگترین اعجاز تاریخ است.
 
وی گفت: دشمنان دین اسلام برای مقابله با اسلام تا بن دندان مسلح هستند و از همه امکانات استفاده می‌کنند اما هنوز در مجلس اسرائیل صدای الله اکبر توسط نماینده فلسطینی‌ها به گوش می‌رسد و این همان اعجاز بی انتهای قرآن بوده و بزرگترین دلیل بر حقانیت و جامعیت آن است.
 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار