تبریز؛

برگزاری دومین همایش حسابداران آذربایجان‌شرقی

دومین همایش حسابداران آذربایجان‌شرقی، چهارشنبه 24 آذر در سالن پتروشیمی تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛دبیر همایش حسابداران آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: بعد از برگزاری موفق نخستین همایش در سال گذشته، امسال نیز دومین دوره این همایش با اهداف مشخص و برای گرامیداشت هفته حسابدار، برگزار خواهد شد.

گودرزی در مورد اهداف این همایش اظهار کرد: تجلیل از پیشکسوتان حسابداری استان و ارتباط بین دانشگاه و بازار کار، از جمله مهم ترین اهداف همایش پیش روست.

وی افزود: به دلیل ابلاغ قانون مالیات‌های مستقیم و اجرای این قانون از سال گذشته و اهمیت حسابداری در اقتصاد مقاومتی، یکی از معاونین وزارت اقتصاد و دارایی نیز مهمان و سخنران همایش خواهد بود.

گودرزی در مورد دیگر سخنرانان این همایش نیز گفت: علیرضا فضل زاده، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه تبریز و  نونهال، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد تبریز نیز دیگر سخنرانان این همایش هستند.

این کارشناس مالی خبره استان با اشاره به اینکه این همایش پیش درآمدی برای تشکیل کانون حسابداران ایران است، خاطرنشان کرد: لزوم تاسیس کانون صنفی این رشته در استان احساس می شد و با توجه به اینکه از بخش اعظمی از کارهای مربوط به دریافت مجوز این کانون از طریق وزارت کشور انجام شده است، این همایش می تواند در راستای تاسیس کانون نیز مهم باشد.

گودرزی اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی یکی از استان‌های صنعتی کشور است ولی در زمینه حسابداری شاهد رده مناسبی برای استان نیستیم و به عنوان مثال آذربایجان‌شرقی وضعیت بهتری نسبت به آذربایجان‌شرقی دارد.

وی افزود: برای رساندن استان به جایگاه واقعی خود در رشته حسابداری، نیاز به تاسیس کانون حسابداران داریم و این کانون با قدرت کامل در روزهای آتی تاسیس و آغاز به کار خواهد کرد.

گودرزی تاکید کرد: همایش روزهای آینده می تواند به عنوان یک مجمع عمومی برای حسابداران استان نیز محسوب شود و باید مشکلات این رشته در چنین همایش هایی بررسی شود.

دبیر همایش حسابداران آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در این همایش از پیشکسوتان، اساتید، دانشجویان و فعالان برتر حرفه حسابداری نیز تجلیل می شود و این افراد با بررسی یک کمیته 10 نفره انتخاب شده و روز چهارشنبه از این افراد تجلیل به عمل خواهد آمد.

گودرزی در مورد برنامه های آتی حسابداران استان نیز خاطرنشان کرد: برای سال 2018 که تبریز به عنوان پیاتخت گردشگری کشورهای مسلمان انتخاب شده است نیز برنامه های خاصی داریم و پیشنهاد داده ایم که انجمن حسابداران کشورهای اسلامی در تبریز تشکیل شده و شروع به فعالیت نماید.

گفتنی است: دومین دوره همایش حسابداران استان آذربایجان شرقی چهارشنبه 24 آذر 95 و از ساعت 16 تا 19 در سالن پتروشیمی تبریز برگزار می شود.



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.