عبدالله عبدالله در پیامی به مناسبت سالروز شهادت عبدالقادر ذبیح الله:

شهید ذبیح‌الله مجاهدی قهرمان، پرهیزگار و شجاع سرزمین افغانستان بود

ریاست اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان در پیامی به مناسبت فرارسیدن سی‌و دومین سالگرد شهادت عبدالقادر ذبیح الله از وی به عنوان مجاهدی قهرمان، پرهیزگار و شجاع نام برد.

شهید ذبیح‌الله یک مجاهد قهرمان، پرهیزگار و شجاع سرزمین افغانستان بودبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، عبدالله‌عبدالله ریاست اجرائیه جمهوری اسلامی افغانستان به مناسبت فرارسیدن  سی‌و دومین سالگرد شهادت عبدالقادر ذبیح الله پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

سی‌ودو سال از شهادت استاد عبدالقادر ذبیح الله می‌گذرد، اما یاد و خاطره او همچنان مثل سایر شهداء و قهرمانان تاریخ افغانستان زنده و ماندگار است و هرگز فراموش نخواهد شد؛ زیرا شهدا با ایثارگری و فداکاری‌شان در قلب تاریخ و دل‌ ملت‌ زنده‌اند.

شهید ذبیح الله یکی از یاران و دوستان نزدیک قهرمان ملی کشور احمد شاه مسعود و از سردم‌داران سنگر جهاد مردم افغانستان بود که، در سخت‌ترین شرایط کشور برای حفظ جان و مال مردمش و دفاع از ارزش‌های ملی و اسلامی٬ جهاد و مبارزه کرد و در همین راه مقدس به‌شهادت رسید.

شهید ذبیح الله یک مجاهد قهرمان، پرهیزگار٬ سنگردار دلیر، مبارز قاطع و شجاع این سرزمین است. افتخارات و دستاوردهای چشم‌گیر وی برای دفاع از حیثیت و عزت مردم و دفاع از تمامیت ارضی کشور در مقابل متجاوزان به خط زرین ثبت مبارزات مردم ما است. مردم مجاهد و مسلمان ما هرگز خدمات و آرمان‌های بلند او را فراموش نمی کند.

تجلیل و گرامی‌داشت از ‌سالگرد شهادت ذبیح الله و سایر شهدای افغانستان برعلاوه‌ی قدردانی از فداکاری‌ها و رشادت‌های آنان برای ملت و کشور؛ تجدید میثاقی است برای ادامه راه و اهداف عالی این مبارزان پیشتاز و هدفمند جهاد برحق مردم افغانستان.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار